מועלם לנתניהו: "בלי תיק הבטחון הבית היהודי תפרוש מהממשלה"

מועלם לנתניהו: "בלי תיק הבטחון הבית היהודי תפרוש מהממשלה"

יו"ר סיעת הבית היהודי שיגרה איום לעברו של ראש הממשלה, לפיו אם תיק הבטחון לא יימסר לבית היהודי, היא ומפלגתה יפרשו מהממשלה: "בלי תיק הביטחון הבית היהודי לא תמשיך כשותפה בממשלה"

"בלי תיק הבטחון הבית היהודי תפרוש מהממשלה"
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

דרמה במערכת הפוליטית.

אחרי קריאתו של חבר הכנסת מוטי יוגב למנות את נפתלי בנט לשר הבטחון במקום אביגדור ליברמן שהודיע על התפטרותו לפני זמן קצר (רביעי), יו"ר ביעת הבית היהדי, חברת הכנסת שולי מועלם מבהירה כי מדובר בתנאי להמשיך שותפותה של הבית היהודי בממשלת נתניהו. מועלם הבהירה כי אם תיק הבטחון לא יימסר לבית היהודי, המפלגת תפרוש מהקואליציה.

"עכשיו זה הזמן להפקיד את תיק הביטחון בידי נפתלי בנט והבית היהודי", אמרה מועלם, והוסיפה כי "בלי תיק הביטחון הבית היהודי לא תמשיך כשותפה בממשלה".

גם חבר הכנסת מוטי יוגב מהבית היהודי, קרא לראש הממשלה, בנימין נתניהו, לתת לנפתלי בנט את תיק הבטחון. יוגב תקף את ליברמן ואמר כי "להיות שר ביטחון במדינת ישראל זאת אחריות גדולה מאוד. להיות חלק מהקבינט ומממשלת ישראל זו מחויבות ואחריות עוד יותר כוללת. דעתי האישית הייתה מאז ומעולם שגם ליישובי הדרום מגיעה הגנה. מדיניות כזאת מחייבת פגיעה הרבה יותר קשה בנקודות ההכרעה של הטרור בעזה, כולל פגיעה בראשי חמאס, בכדי לתת הגנה ליישובי הדרום".

יוגב הוסיף כי "יחד עם זאת, אני מכיר גם במכלול האיומים מצפון ובאתגרים הרבים העומדים לפתחה של מדינת ישראל ועל כן אני סבור שהתפטרות משמעותה בריחה מאחריות".

יוגב הבהיר כי "בנקודת הזמן הזאת, הבית היהודי היא השותפה הבכירה לממשלת הליכוד והשר נפתלי בנט ידע לממש את כובד האחריות כשר הביטחון, בהגנה על מדינת ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
שולי מועלם, תפסיקי לאיים, את אשה דוחה ומגעילה
שלומיאלי | 14-11-2018 13:43
אין אדם מתאים למשרת שר הבטחון במפלגת הבית היהודי, בנט יהיה צרת הבטחון, אדם ללא שיקול דעת.
דוחה ומגעילה מאין כמותה, לא לשכוח דרך החוק
החוק הנורבגי נכנסה | 05-03-2019 7:03
הנצלנית המרושעת הזו לכנסת, תראו את האלמנה העליזה, אגב היא כבר מזמן לא אלמנה, לפי ההלכה היא אישה נשואה לכל דבר ועניין איננה אלמנה, אישה דוחה. סופה הפוליטי יגיע, באיזה מקום הגנב הנוכל עכברוש הביבים מכם את העכברושית הביבים הזאת,
2
כדאי מאד לידידי בבית היהודי להזהר
עוזיאל | 14-11-2018 13:52
בהכרזות שיש בהם לתקוף את רוהמ. כל מתקפה כזו מעבירה עוד קולות מהבית היהודי לליכוד ולביבי. כך למדנו בבחירות האחרונות. אם ביבי לא רוצה בחירות עכשיו בנט ושות' שיהיו לצידו. אם נצטייר כמי שדחפו לבחירות נגד דעתו של ביבי נדרדר אל איזור אחוז החסימה. תגידו הזוי, נחיה ונראה.
אוי אוי אוי
אלוהי העולם | 14-11-2018 15:16
אוי אוי אוי. בנט רץ לשרותים אחרי האיום הזה. מרוב פחד ברור. אבל מעניין איש אינו אומר רקע מה עכשיו. החמאס מנהל אותנו חכו החיבאללה לא מחזיק 2000 רקטות ואי אלו פצצות מסוג אחר. ברגע שהם יפציצו ניראה את הממשלה על מטוסים בבריחה המונית?
3
הלוואי. תפרשו כבר.
בהחלט | 14-11-2018 13:54
את תיק הביטחון לא תקבלו גם בעוד 200 שנים.
4
בודאי . בנט מתאים לבטחון
יוסי | 14-11-2018 14:22
יש לנפתלי את הכישורים והעבר הצבאי לא פחות ואולי יותר מליברמן לשמש כשר בטחון . בהצלחה.
5
טיפשות מצד נתניהו להיענות לדרישה
דני כהן | 14-11-2018 15:00
במצב העניינים הנוכחי הליכה לבחירות היא בלתי נמנעת. לא רואה את נתניהו נסחט על ידי הבית היהודי ולאבד את כל יוקרתו הפוליטית אי לכך או שהבית יקפל זנב או שהבחירות בקרוב
6
הם אולי חושבים שהם רוצים המשרד
נפלאות השכחה | 15-11-2018 4:27
אבל הם ממש לא. הרי לצעוק מה היו עושים אילו רק היו נותנים להם זה הנשק האולטימטיבי, היתי נשאר שם. מבפנים, יהיה הוא חשוף לאותו מידע, ואותה הבנה, שעוצרת כל ראש ממשלה או שר בטחון בעבר מלכתוש אף אחד. הסיכון גדול בהרבה ממה זה שרואים מבחוץ.