הפסקת האש: מחבל ניסה לחדור מעזה וזרק רימון - סרוגים

הפסקת האש: מחבל ניסה לחדור מעזה וזרק רימון

מחבל ערבי ניסה לחדור את גדר הביטחון באזור חוף זיקים. הוא התקרב לגדר עם ציוד לחיתוך, התגלה על ידי חיילי צה"ל ואז השליך לעברם רימון מאולתר. החיילים ירו לעברו והצליחו ללכדו. אין נפגעים ישראלים בתקרית

הפסקת האש: מחבל ניסה לחדור מעזה וזרק רימון
  (צילום: הדס פרוש/פלאש90)

הבוקר שלאחר הפסקת האש עם חמאס, מתחיל בתקרית ביטחונית.

מחבל ערבי ניסה לחדור את גדר הביטחון באזור חוף זיקים. הוא התקרב לגדר עם ציוד לחיתוך, התגלה על ידי חיילי צה"ל ואז השליך לעברם רימון מאולתר. החיילים ירו לעברו והצליחו ללכדו. אין נפגעים ישראלים בתקרית.

מדובר צה"ל נמסר: "לוחמי צה"ל זיהו מחבל שהתקרב לגדר המערכת בצפון רצועת עזה. המחבל השליך רימונים שלא התפוצצו ועל גופו נמצאו גם קאטר וסכין. לוחמי צה"ל ירו לעבר המחבל, עצרו אותו, והעבירו אותו לחקירת כוחות הביטחון".

אתמול הושגה הפסקת אש בין ישראל לחמאס בתיווך מצרי, לאחר יומיים של חילופי אש בהם יותר מ-15 מחבלים ערבים. ישראל ספגה קצין בדרגת סא"ל שנהרג, קצין וחייל שנפצעו קשה, ועוד כ-20 פצועים בינוני וקל כתוצאה מירי הרקטות לישראל. בסך הכל נורו כ-400 רקטות. בנוסף, פלסטיני תושב חברון נהרג באשקלון כתוצאה מפגיעה ישירה בביתו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בושה
ישראל | 14-11-2018 9:28
המרחם על אחזרים סופו להיתאחזר על רחמנים נתנו למחבל מעיל שלא יצתנן בטעות ובחוטף עזה הילדים בפארנוית ופחדים הנייה חי וקיים מתהלך ליד הגדר והיהודים במקלטים כל הכבוד לחמאס אין דבר העומד בפני הרצון