"תמר את שקרנית": רגב תוקפת את זנדברג - סרוגים

"תמר את שקרנית": רגב תוקפת את זנדברג

יו"ר מרצ תמר זנדברג מאשימה את שרת התרבות והספורט שבעוד הם מבקרים בעוטף עזה היא נמצאת בשופינג ומקדמת את חוק נאמנות בתרבות. רגב: "את שקרנית, תתביישי לך!"

author-image
"תמר את שקרנית": רגב תוקפת את זנדברג
  מירי רגב. צילום: Hadas Parush/Flash9

הקרדיט על עוטף עזה מתחמם:

לפני שעה קלה פרסמה יו"ר מרצ ח"כ תמר זנדברג מחאה בטוויטר נגד שרת התרבות והספורט מירי רגב על סדר העדיפויות שלה ומאשימה את השרה בחוסר יחס לתושבי עוטף עזה:

"בזמן שאנחנו במקרים בעוטף עזה, בין אזעקות, מירי רגב התפנתה מסיבוב השופינג שלה ועכשיו מתעקשת על קיומו של דיון בחוק נאמנות בתרבות. זה מה שנקרא, סדר עדיפויות".

רגב, מצידה, לא נשארה חייבת ותקפה את זנדברג בחריפות: "תמר את שקרנית. מאז שעות הבוקר ועד לפני שעה ביקרתי בעוטף עזה. עכשיו אני בכנסת. בקניון ביקרתי ביום שישי עם הבת שלי".

בנוסף הוסיפה רגב עקיצה לזנדברג ודרישה להתנצלות מיידית: "בכל הנוגע לרגישות ולדיוק בעובדות יש לך עוד הרבה מה ללמוד. תתביישי לך! תתנצלי".

צילום מסך מטוויטר

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
מירי מקנאת בתמר שהיא צעירה ויפה ממנה
ברור | 13-11-2018 18:08
שתי מים ותרגעי.
2
חברה של יכולת
חלי | 13-11-2018 18:36
מה קורה תמר? הרי את שייכת ללהקת המעודדות של המחבלים. פתאום של לך זמן להביט לכיוון המחנה היהודי הציוני, לא מתאים לך השארי בסביבה הטבעית שלך, תחזרי לפלסטינאים האהובים עליך ושחררי אותנו משקרייך הניבזיים. את מעלה בי קבס.
שתי מים
יפה יוסף | 14-11-2018 20:29
מומלץ גם להקפיד על סימני פיסוק. תודה!
3
הכל סובב סביב כבודם.
נפלאות השכחה | 13-11-2018 19:25
אנחנו מעניינים אותם פחות ופחות. זה מתרגז כי הוצג ככה, אחר חוטף קריז כי נרמז ככה או ככה. בפועל, אין למרביתם שום השפעה על גורלינו. שטים בזרם, מקווים שיוביל אותם (באופן אישי) לחוף מבטחים. ואנחנו?
4
הבעת תודה עמוקה
מנחם בן חיים | 15-04-2019 19:33
מירי רגב היקרה תודתי ורבים כמוני נתונה לך על שגרמת לי אישית דמעות מעצם הדרך הנחושה ורמת נתינתך האישית לאורך שנות משרתך בראש משרד התרבות והספורט עשית דברים מדהימים לא פעם אני כגבר עם כל קשיחותי ומה שעברתי בחיי לא נשארתי אדיש לנוכח כל עשייתך אני רוצה לאחל לך באופן אישי פסח כשר והמון שמחה ונחת תודה על מה שיש בך את אשת תכנים נהדרת ואברך אותך כל העוסקים בצרכי ציבור באמונה הקדוש ברוך הוא ישלם שכרם שכר זה אינו נמדד דרך הסתכלות אנושית אלא מבורא עולם תודה לך שרה צדקת חרוצה ויפה פנימה וחוץ תבורכי
5
מירי רגב מוגבלת
מרים | 21-04-2019 14:09
מירי רגב! את מוגבלת שכלית ונפשית! כך צריכה להופיע שרת ה ת ר ב ו ת של מדינת ישראל?
6
האשכנזים כולם ככולם גזענים צבועים אשר חוברים
חסוי | 28-06-2019 23:36
לאויב שלהם במטרה להפילו בלבד מזרחים וערבים נוסו מהם בהקדם האפשרי