החל מהיום: בשורות טובות לנוסעים בכביש 6

החל מהיום תוכלו לבצע רישום ותשלום במקטע חוצה צפון החדש של כביש 6 באמצעות אפליקציית פנגו. הרישום באפליקציה יחסוך לנהגים כסף רב, ויאפשר להם לראות את פרטי הנסיעות והחיובים באמצעות הסמארטפון

החל מהיום: בשורות טובות לנוסעים בכביש 6
  תשלום באמצעות פנגו. כביש 6 (צילום: ענת חרמוני\פלאש 90)

בשורות טובות לנוסעים בכביש 6: החל מהיום (ראשון) אפליקציית פנגו תאפשר רישום ותשלום לנסיעות במקטע חוצה צפון החדש של כביש 6 באמצעות האפליקציה.

נהגים שיהיו מעוניינים להירשם ולעשות מנוי ללא עלות לכביש 6 חוצה צפון יוכלו לעשות זאת בלחיצת כפתור באמצעות האפליקציה, או דרך המוקד הטלפוני של פנגו בטלפון 4500*. התשלום באפליקציית פנגו על השירות מתבצע רק בתום הנסיעות בפועל שנרשמות על פי מצלמות זיהוי מספר הרכב- כך שנהגים שלא ביצעו נסיעות לא ישלמו כלל. כמו כן, כל המנויים שירשמו לכביש באמצעות אפליקציית פנגו ישלמו מחיר זהה לחלוטין למנויים אחרים, כשהמנויים של פנגו יוכלו לקבל פירוט של כל החיובים על כל הרכישות בתוך האפליקציה.

בפנגו הדגישו כי הנסיעה בכביש 6 חוצה צפון מצריכה רישום מכל ציבור הנהגים בישראל, נהגים המנויים לכביש 6 הקיים חייבים גם הם להירשם כמנויים באופן נפרד לכביש 6 חוצה צפון. במהלך השנה הקרובה צפויים להירשם לשירות מאות אלפי נהגים באמצעות אפליקציית פנגו.

עלות הנסיעה לרכב פרטי במקטע הראשון שיפתח (יוקנעם) יעלה 2.38 שקלים בשעות רגילות ו- 4.16 שקלים בשעות העומס. תשלום ורישום באמצעות פנגו חוסך לנהגים את עמלת הגבייה בסך 1.18 שקלים לכל נסיעה, וכן חוסכת כ-25 עד 50 אחוז מהעלות הסופית שישלמו נהגים שאינם מנויים על הכביש.

החלטות נסיעה ספונטניות של מנויים שאינם רשומים לכביש 6 צפון יעלו לנהגים יותר, ואילו הרישום באמצעות אפליקציית פנגו הוא חינמי ולא כרוך בעמלה כלשהי. מעבר לחיסכון הכספי, שירות כבישי האגרה של פנגו חוסך את תהליך הרישום באתרי כבישי האגרה. בנוסף האפליקציה מרכזת את הנסיעות והחיובים של כבישי האגרה במקום אחד למעקב פשוט ונוח,אוריאל  כאשר החשבוניות מתקבלות באופן מידי בסיום כל נסיעה.

הכביש החדש פותח שער חדש לצפון ומתפרס על פני 22 קילומטר, וכולל שלוש מנהרות באורך 5 קילומטר. המקטע הראשון בכביש הוא מקטע יוקנעם, בין מחלף יוקנעם למחלף תל קשיש, עוקף את "מסדרון יוקנעם" וצומת התישבי הפקוק ויוצר  ציר תנועה ראשי ומהיר המחבר בין מרכז לצפון הארץ. המקטע השני שיפתח בהמשך מחבר בין מחלף העמקים למחלף סומך. מקטע זה יהווה אלטרנטיבה מהירה וקצרה למחלף יגור לנוסעים מאזור צפון מזרח (עכו, נהריה והקריות) לכיוון מרכז הארץ וכמובן גם לנוסעים ממרכז הארץ לכיוון צפון. זהו כביש האגרה השני בישראל שבו ניתן לשלם באמצעות פנגו, המתווסף לנתיב המהיר לתל אביב.

הכניסה של פנגו לתשלום בכביש 6 חוצה צפון הינה המשך ישיר להעמקת סל  השירותים הדיגיטליים של פנגו לנהגים גם בעולמות הרכב והדרך, אחרי שכבר הפכה לפלטפורמת התשלום על חניה המובילה בישראל מבחינת הורדות ושימושים. לפנגו מעל ל-1.9 מיליון משתמשים פעילים ומשלמים שעושים שימוש במגוון השירותים שמציעה האפליקציה כמו צייד החניה, פנצ'ר, חילוץ, שטיפת רכב  ותשלום על חניה בכחול לבן וכ-200 חניונים ברחבי הארץ.

"כביש 6 חוצה צפון הינו הכביש המתקדם ביותר בארץ, שייתן חוויית נהיגה ברמה הגבוהה ביותר ויסייע בפתיחת הצירים העמוסים בצפון" אמר הראל חנין, מנכ"ל דרך נוף מפעיל הכביש. "אנו שמחים לצרף את פנגו לסל פתרונות התשלום הנוחים והמהירים של הכביש, ובטוחים שהדבר יגביר את נוחות השימוש בכביש. הלקוחות שיירשמו ייהנו מתעריף נמוך יותר מלקוחות מזדמנים, ואין צורך בהתקן מיוחד או בביקור במרכז השירות. נרשמים בקליק וחוסכים כסף".

רועי אלבז, מנכ"ל פנגו, הוסיף כי: "כביש 6 חוצה צפון מחבר את תושבי הצפון בדרך מהירה שתקצר מאוד את זמני הנסיעה ותחסוך בפקקים. אנחנו שמחים להנגיש למנויים הנתיב באמצעות פנגו ולאפשר להם לחסוך הוצאות מיותרות.  חשוב להדגיש שנהגים הרשומים כמנויים בכביש 6 חייבים ברישום לכביש החדש. בשנים הקרובות ייפתחו כבישי אגרה נוספים בישראל ואנחנו נשמש כאפליקציית התשלום המובילה בישראל לאותם הכבישים. בנוסחדשות סרוגיםף לחיסכון בעלויות הנסיעה, הרישום באמצעות יסייע גם לריכוז וניהול של כלל הוצאות הנסיעה בכבישי האגרה באמצעות האפליקציה".

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הנחה לנכים
זהבה | 12-11-2018 9:44
האם יש הנחה לבעלי תג נכה? גם בכביש 6 הרגיל? יש לי מנוי רגיל. לא ציינתי שיש לי תו נכה. תודה זהבה השיבי · מחקי · דקה אחת
כביש 6-תו נכה
אסתר | 13-11-2018 16:23
גם לנו יש תו נכה.משלמים רכיל. לא שמענו שיש הנחה.
2
פעם, שילמנו כדי שכביש 70 יהיה דו נתיבי
צביקה | 14-11-2018 9:12
היום נוצר צוואר בקבוק לפני ואחרי המנהרה לכיוון דרום כי הכביש הציבורי נהיה חד נתיבי. האם, לכאורה, כדי לעצבן את הנהג המצוי ולשכנע אותו להשתמש במקטע לתשלום? האם מישהו קיבל תמורה עבור הסכמתו להצרת הכביש הציבורי? מעניין כמה?