בעקבות תקלה: אפל תתקן מכשירי אייפון X בחינם - סרוגים

בעקבות תקלה: אפל תתקן מכשירי אייפון X בחינם

מאז השקת המכשיר, משתמשים רבים דיווחו על תקלות במסך של מכשיר האייפון X, כאשר חלק מהמכשירים סבלו מחוסר תפקוד של המגע במכשיר. כעת אפל הודיעה כי כל מי שסובל מהתקלה יוכל להביאו לתיקון בחינם

author-image
בעקבות תקלה: אפל תתקן מכשירי אייפון X בחינם
  (צילום: שאטרסטוק)

סובלים מבעיות במכשיר האייפון X? כדאי שתשימו לב: חברת אפל הודיעה כי היא תאפשר למשתמשים החווים תקלות במסכי המכשירים שלהם להביאם לתיקון ללא עלות. זאת לאחר שנקבע כי מספר מכשירים סובלים מבעייה שבהם המגע במסך הפסיק לתפקד באופן מלא או חלקי.

על פי הודעת החברה, חלק ממכשירי האייפון X הכילו רכיב פגום, אשר הוביל לחוסר תגובה מלא או חלקי של המסך- דבר שהקשה על השימוש במכשיר. כמו כן, מכשירים אחרים סבלו מתקלה דומה שבה הרכיב הוביל להפעלה של המכשיר ללא מגע כלל.

בעקבות הדיווחים הרבים על התקלות, אפל תאפשר לתקן את המסך בחינם בכל אחד ממרכזי השירות של החברה ברחבי העולם. בניגוד למקרים דומים בעבר, שבהם אפל הדגישה את המספרים הסידוריים של המכשירים התקולים, הפעם החברה לא דיווחה על סדרה מסוימת שסובלת מהבעיה ולא חשפה את מספר המכשירים התקולים- כך שייתכן ומדובר בתקלה נפוצה בקרב המכשירים שהושקו בשנה האחרונה. בשלב הזה לא ידוע האם היבואנים בישראל יהוו חלק ממבצע הטיפול בתקלה, אך במקרים קודמים של קריאות תיקון עולמיות היבואנים השונים בישראל נדרשו לטפל באותה תקלה באותה תצורה- כך שסביר להניח שגם כאן תוכלו  להחליף את המסך בחינם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו