"או שבנט איבד את הזכרון או שהוא משקר" - סרוגים

"או שבנט איבד את הזכרון או שהוא משקר"

שר הבטחון ליברמן תוקף את השר נפתלי בנט בעקבות דבריו לפיהם העברת כספים לחמאס הם דמי פרוטקשן ואומר כי בנט בעצמו תמך בהעברת הכספים: "היחיד שהתנגד זה אני"

author-image
"או שבנט איבד את הזכרון או שהוא משקר"
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש90)

שר הבטחון, אביגדור ליברמן, משיב אש לכיוונו של שר החינוך נפתלי בנט, ואומר כי בנט תמך בהעברת הכסף לחמאס ואף הציע בעצמו להכניס 5000 פועליפ מעזה לישראל.

דבריו של ליברמן מגיעים בעקבות התבטאויותיו של בנט לפיהן העברת הכסף לחמאס הוא "פרוטקשן לארגוני הטרור".

לדברי ליברמן: "או שבנט סובל מאובדן זיכרון, או שהוא פשוט משקר". לטענת שר הבטחון: "בניגוד אליי, שהתנגדתי נחרצות להסדרה מול חמאס ובמיוחד להעברת הכסף, בנט תמך מלכתחילה גם בכסף, גם בדלק הקטארי ואף הציע להכניס 5000 פועלים מעזה לישראל".

בנט התנגד לכל פעולה צבאית

עוד חשף ליברמן כי "בנט התנגד לכל פעולה צבאית נגד חמאס והאחריות על הפרוטקשן היא עליו ועל מפלגתו. בישיבה המכרעת לפני כשבועיים, היחיד מכל חברי הקבינט שהתנגד להעברת הכסף לחמאס היה שר הביטחון".

כאמור, בראיון שהעניק הבוקר (ראשון) ל'כאן רשת ב', תקף בנט את העברת הכספים לחמאס ואמר כי כבר בחודש יולי הוא הגדיר אותם כתשלום פרוטקשן לחמאס.

לדברי בנט: "בהעברת כסף לחמאס אתה אולי קונה שקט לזמן קצר, אבל אתה מרגיל את הצד השני שהוא יכול להפעיל אלימות כדי להשיג את האינטרסים שלו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
שקרים
sbi | 11-11-2018 9:36
מי ששר בטחון היום ושנתיים האחרונות זה אתה ולא בנט, היה לך זמן ארוך מאוד לפתור את בעיית אניה, ועוד ראשי חמאס אחרים ולא עשית דבר. כשלך בתפקידך אתה יכול להתפטר ואל תחפש תירוצים ואשמים. היית עם רגל בקבקץר מבחינה פוליטית ועכשיו נותר רק ברווז צולע...
כל מה שפוטין מצווה את ליברמן כך הוא עושה
כס המשפט רקוב | 11-11-2018 13:03
כנ''ל
2
מוזר
דור | 11-11-2018 11:21
מה קורה לבנט ? מה עובר עליו ? האם הוא מקשיב לעצמו ? עסוק כל כולו בהתקפות אישיות על שרים .רק הוא המושלם . האם זה שכרון הגדלות ?
מלחמות היהודים
התמים | 11-11-2018 14:25
הפוליטיקאים שלנו פשוט נפלו על הראש. אין מינימום של הגינות, יושרה או הגיון בדבריהם. שר שהציע הצעה ודעתו לא התקבלה בקבינט או בממשלה לא יכול לתקוף את הממשלה או שרים אחרים כאילו הוא יושב באופוזיציה. שר כזה, או שיתפטר או שישתוק. שר לא יכול ללכת עם ולהרגיש בלי : להיות שר , ליהנות מהיתרונות והכוח בהיותו שר - אבל לתקוף את הממשלה בה הוא יושב. זו תופעה הזויה ובזויה שאין לה אח ורע באומות העולם ובכל מימשל הגיוני ומסודר. כל שר רשאי לומר את אשר על ליבו - בדיוני הממשלה ולא בתקשורת. משלא נתקבלה דעתו, יידום וישתוק או שיתפטר. במצב הנוכחי, גם בנט וגם ליברמן גורמים למדינה נזק עצום. די, שיתקו כבר שניכם !
3
היה זה אריק שרון...
נפלאות השכחה | 11-11-2018 17:15
בדרך לראשות הממשלה, שהצהיר נכה בהם בכוח עד שיבינו שדבר לא מושג באלימות סתירה מגוחכת שהביאה לו כסא. והם למדו, זה לא העיקרון, אלא רק סוג האלימות. כי הרי בסופו של יום, דם יהודי, הינו הדבר היחיד שגורם לנו לזוז, בלעדיו, אף אחד בכלל לא ישים לב לקיומם.