אבל למה עם ישראל הוקם בבית לבן
והסוד הוא שבניים המשפחה הגרעינית של עם ישראל לא ייתכן ללא המירוק של התרמית של זכיית הברכה. "לבן" אם כן כשמו נועד למרק את יעקב ולהופכו ללבן וזך שראוי להקמת עם ישראל . ולכן גם בסוף התהליך שונה שמו של יעקב לישראל דההינו שחזר לשקף את היושר האלוקי
תגובות
אבל למה עם ישראל הוקם בבית לבן והסוד הוא שבניים המשפחה הגרעינית של עם ישראל לא ייתכן ללא המירוק של התרמית של זכיית הברכה. "לבן" אם כן כשמו נועד למרק את יעקב ולהופכו ללבן וזך שראוי להקמת עם ישראל . ולכן גם בסוף התהליך שונה שמו של יעקב לישראל דההינו שחזר לשקף את היושר האלוקי