נסראללה מאיים: "נגיב לכל מתקפה של ישראל" - סרוגים

נסראללה מאיים: "נגיב לכל מתקפה של ישראל"

מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה נשא נאום מיוחד לציון "יום השהיד" בו איים כי הארגון יגיב לכל מתקפה ישראלית: "נתניהו רוצה להעלים את היכולת הרקטית שלנו, בעוד שהוא מנסה להשיג לעצמו יותר"

author-image
נסראללה מאיים: "נגיב לכל מתקפה של ישראל"
  יו"ר חיזבאללה חסן נסראללה (צילום: עמוד הטוויטר של רשת PressTV)

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, נאם אחר הצהריים (שבת) בביירות ואיים כי ארגון הטרור הלבנוני יגיב לכל מתקפה ישראלית נגדם.

"האויב הישראלי ונתניהו מחזיקים צבא גדול, חיל אוויר מפותח ונשק גרעיני, אבל לא יכול להתמודד עם מספר טילים של חיזבאללה בגלל שהם מונעים ממנו לעשות מה שירצה" אמר בנאום לרגל "יום השהיד" שמצוין לזכר הרוגי חיזבאללה. "נתניהו רוצה להעלים את היכולת הרקטית שלנו, בעוד שהוא מנסה להשיג לעצמו יותר. אנו נגן על מדינתנו ונגיב לכל תקיפה והפצצה בלבנון".

"אנחנו דבקים בנשק של ההתנגדות ובכל הטילים של חיזבאללה. האיומים וההפחדות לא יובילו לדבר" הוסיף וציין. "לבנון צריכה להתמודד עם הלחץ הדיפלומטי כי אם היא תוותר על הטילים היא תהיה חשופה לתוקפנות ישראלית.  על כל תוקפנות על לבנון, כל הפצצה בלבנון – נגיב בצורה ודאית".

עוד התייחס למדינות שפועלות לשיפור הקשרים עם ישראל, ביניהם עומאן וסעודיה. "אם סוריה הייתה נופלת אז תוך מספר שבועות היינו רואים את נתניהו בדמשק. היינו רואים את שרת התרבות במסגד אל-אעמרי. אבל סוריה לא שינתה את דרכיה, למרות כל האפלה הערבית" אמר. "אנחנו מגנים כל סוג של נורמליזציה עם ישראל, ואנחנו קוראים לכל אנשי העולם לגנות נורמליזיציה שכזו גם כן. הלגטימציה הזו היא מסוכנת ביותר, וחובה לגנות אותה בעולם האיסלאמי".

כזכור, לפני כחודשיים נתניהו התייחס לאיומים של נסראללה נגד ישראל  והבהיר כי "אם הוא יתעמת איתנו – הוא יקבל מכת מחץ שהוא לא יכול לדמיין". הדברים נאמרו בתגובה לנאום שבו נסראללה התגאה בהישגי ארגון הטרור נגד ישראל והתייחס למלחמה אפשרית נוספת בלבנון. "ישראל מפחדת מכל מלחמה, הם מבינים שלמלחמה מולנו יהיו השלכות רבות באזור. נקודות החולשה שלהם חשופות, והם יודעים את החוזקה שלנו" טען. "ישראל מבינה שלאויבים שלה יש טילים מדויקים, ואין להם פתרון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו