רגב על הפסל בדמותה: "הצבתי מראה בלב האומה" - סרוגים

רגב על הפסל בדמותה: "הצבתי מראה בלב האומה"

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, הגיבה לפסל בדמותה שהוצב בכיכר 'הבימה' בתל אביב ואמרה כי זה משקף את פעילותה בשנים האחרונות: "תודה שהצבת מראה ב'לב האומה'"

רגב על הפסל בדמותה: "הצבתי מראה בלב האומה"
  (צילום: הדס פרוש/ פלאש90)

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, הגיבה לפסל בדמותה שהוצב הבוקר (חמישי) בכיכר 'הבימה' בתל אביב ואמרה כי זה משקף את פעילותה בשנים האחרונות.

רגב הודתה לאומן איתי זלאיט ואמרה: "תודה לך איתי זלאיט, שהצבת מראה ב'לב האומה' בכיכר הבימה" לדבריה, "בשלוש השנים האחרונות אכן עסקתי רבות בהצבתה של מראה מול עולם התרבות הישראלי. מראה שחשפה את הדרתם של ציבורים שלמים ואת 'הפטרונות' של מי שחשבו את עצמם עד כה 'בלב האומה'".

"ובכן, העם, על כל חלקיו, הוא המראה שלי. עקרונות הצדק התרבותי הוא מה שמשתקף לנגד עיניי לנוכח אגדת שלגיה והאמירה האלמותית 'מראה, מראה שמעל הקיר, מה הן העוולות המכוערות ביותר בעיר?'", חתמה.

צפו: פקחים של עיריית תל אביב הגיעו לפנות את הפסל

אחרי פסלם של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ושל נשיאת בית המשפט לשעבר, מרים נאור, הבוקר (חמישי) הוצב ברחבת כיכר 'הבימה' בתל אביב פסלה של שרת התרבות והספורט מירי רגב.

בפסל נראית רגב עומדת מול מראה כשהיא לבושה בשמלה לבנה כשלצידה מופיע שלט עליו כתוב 'בלב האומה'.

על פי הערכות, לפי מאפייני העבודה מדובר באותו אמן שיצר את פסלו המוזהב של נתניהו ואת מיצג הדגל בכיכר רבין. כזכור, האמן, איתי זלאיט, הציב לפני כשנתיים פסל מוזהב של נתניהו וכתב: "זו האווירה שאנחנו נמצאים בה".

לאחר מספר שעות הפסל הופל וזלאיט פינה אותו מהכיכר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו