עימות בבית הלבן • טראמפ לעיתונאי: "אתה אויב העם" - סרוגים

עימות בבית הלבן • טראמפ לעיתונאי: "אתה אויב העם"

עימות חריף נרשם בין נשיא ארה"ב דונלד טראמפ וכתב רשת CNN ג'ים אקוסטה, לאחר שנשאל על משבר המהגרים במדינה. במהלך העימות טראמפ הטיח בעיתונאי: "כשאתה מדווח על 'פייק ניוז', אתה אויב העם"

author-image
עימות בבית הלבן • טראמפ לעיתונאי: "אתה אויב העם"
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

עימות בבית הלבן: נשיא ארה"ב דונלד טראמפ תקף בחריפות את כתב רשת CNN ג'ים אקוסטה במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה בבית הלבן לסיכום בחירות האמצע בארה"ב.

צפו בעימות:

https://www.youtube.com/watch?v=6Ut_zOpmeeE

האירוע החל כאשר הכתב שאל את טראמפ כיצד הוא מתכוון לטפל במשבר המהגרים הבלתי חוקיים ממקסיקו. אקוסטה התייחס לטענה של טראמפ לפיו המהגרים "פולשים" לארה"ב, וטען כי "לא מדובר בפלישה, זה קבוצה של מהגרים שבאים לגבול". טראמפ ענה לו בחריפות: "אני מאמין שזה פלישה אם הם לא באים לפי הדרך החוקית".

אקוסטה המשיך ותקף את הקמפיין אשר פעל נגד המהגרים, אך טראמפ סירב לענות על השאלה: "אני חושב שאתה צריך להשאיר את ניהול המדינה לי, אתה תמשיך ותנהל את CNN- ואם היית עושה זאת בצורה טובה, כנראה שאחוזי הצפייה שלכם היו גבוהים יותר".

העיתונאי לא וויתר וניסה לשאול את טראמפ על החקירה הרוסית- אך הנשיא סירב לענות ודרש ממנו "להוריד את המיקרופון עכשיו. CNN צריכים להתבייש בכך שאתה עובד בשבילהם. אתה חצוף, הדרך שבה אתה מתייחס לאנשים היא נוראית". כתב אחר של הרשת קפץ להגנתו של עמיתו, והותקף גם כן: "אני גם לא מעריץ גדול שלך. כשאתה מדווח על על 'פייק ניוז', כמו שעושים ברשת CNN, אתה אויב העם".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כל הכבוד לטראמפ!! על משמר האמת
בני ברקי | 07-11-2018 23:35
כל הכבוד