בנו של לב לבייב חשוד כמעורב בהברחת היהלומים - סרוגים

בנו של לב לבייב חשוד כמעורב בהברחת היהלומים

הותר לפרסום כי זבולון לבייב, בנו של איש העסקים לב לבייב, הוא אחד מששת העצורים החשודים במעורבות בפרשת "יהלום שחור" שבו הוברחו יהלומים בשווי מאות מיליוני שקלים לישראל. מעצרו הוארך בשבעה ימים

author-image
בנו של לב לבייב חשוד כמעורב בהברחת היהלומים
  לב לבייב, איש העסקים שבנו נעצר בחשד למעורבות בפרשה (צילום: משה שי\פלאש 90)

הותר לפרסום: זבולון לבייב, בנו של איש העסקים לב לבייב, הוא אחד מששת העצורים החשודים במעורבות בפרשת "יהלום שחור" שבו הוברחו יהלומים בשווי מאות מיליוני שקלים לישראל.

לבייב נעצר אמש יחד עם חמישה חשודים נוספים, ומעצרם הוארך אמש בשבעה ימים. במשטרה סבורים שהחשודים פעלו להבריח יהלומים וכסף מרוסיה לישראל בהיקף של כ-300 מיליון שקלים, זאת לצד ביצוע עבירות הלבנת הון, אי דיווח על כספים בעת כניסה לישראל, קשר לפשע ועבירות נוספות.

גורמים שמקורבים לחקירה טענו כי לב לבייב הוא החשוד המרכזי בפרשה, כשלדבריהם "כל העקיבות מובילים אליו". לטענת המקורבים, לב לבייב הוא הנהנה העיקרי לכאורה של ההונאה, כאשר חלק גדול מהרכוש שנתפס שייך לו. בעקבות הדיווח המשטרה צפויה לבקש לחקור גם את איש העסקים, זאת למרות שהוא מתגורר ברוסיה ולא צפוי לחזור לישראל גם אם יידרש לכך על ידי החוקרים.

עו"ד אלון רון, המייצג את זבולון לבייב, ציין כי העצור הכחיש את הטענות על החשדות נגדו. "למרשי אין נגיעה לעניין, הוא לא הבריח יהלומים, מרשי לא עבר על שום עבירה וכולי תקווה שבימים הקרובים ישתחרר הביתה" אמר.

מטעם חברת LLD שבבעלות לב לבייב נמסר בתגובה כי החברה אינה מכירה כלל את הפרשה: "מר לבייב והחברות שבשליטתו פועלים בהתאם לנורמות הראויות, ותוך הקפדה על ציות לחוק. אנו מקווים כי הנושא יתברר במהרה והחשדות יתבררו כמשוללי בסיס".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו