תל אביב בדרך להפוך לעיר האירוויזיון הגדולה בעולם? - סרוגים

תל אביב בדרך להפוך לעיר האירוויזיון הגדולה בעולם?

עיריית תל אביב צפויה לקיים עשרות אירועים ללא הפסקה לקראת האירוויזיון הקרוב, במטרה למשוך אלפי תיירים ולהפוך את תל אביב לעיר האירוויזיונים הגדולה בעולם

(צילום תמונה ראשית: פלאש 90 | צילומי רחפן: שחר סירי וברק ברינקר)

עיר ללא הפסקה: תל אביב מתכוננת לאירוח אירוויזיון מושקע במיוחד. במשך כשבועיים, מארגנת העירייה מסיבת אירוויזיון צבעונית בכל רחבי העיר שכחלק ממנה יערכו גם אירועי "הלילה הלבן" המסורתי, אשר השנה הוחלט להקדימם.

הלילה הלבן שמתקיים מידי שנה הוא חגיגה הכוללת עשרות אירועים הנערכים במקביל בכל רחבי העיר- בחוצות ובמרכזי תרבות, משעות הערב המוקדמות אל תוך הלילה. השנה, לאור העובדה שתל אביב-יפו מארחת את תחרות האירוויזיון 2019, במהלכה צפויים להגיע לעיר עשרות אלפי תיירים, הוחלט להקדים את אירועי הלילה הלבן ל- 16 במאי 2019, היום בו יערך חצי גמר האירוויזיון ויומיים לפני הגמר הגדול.

הקמת עיר האירווזיונים הגדולה בעולם

לקראת האירוויזיון מתכננת העירייה, להפוך את תל-אביב-יפו לעיר האירווזיונים הגדולה בעולם. קיים מספר אירועים מיוחדים בעיר, כשבגולת הכותרת נמצאת הקמת עיר האירווזיונים הגדולה בעולם, שתהיה פתוחה לקהל הרחב ותמשוך אלפי תיירים.

(צילום:יח"צ)

אירועים מרכזיים שצפויים להיות בעיר:

-טקס חילופי מפתחות בבית-העיר ההיסטורי ברחוב ביאליק

טקס פתיחה ואירוע "השטיח האדום" ברחבת מוזיאון תל אביב לאומנות

-כפר האירוויזיון, "היורו ויליג'", בפארק צ'ארלס קלור, שיהיה פתוח לקהל הרחב למשך כ-10 ימים ויכלול הופעות של כוכבי עבר והווה של התחרות, מזון ושתייה והקרנות של חצאי הגמר והגמר.

על פי נתונים מערים מארחות בעבר, קיים צפי להגעתם של כ-20 אלף תיירים לטובת האירוויזיון, אשר צפויים להכניס כ-100 מיליון ₪ ישירות לעיר. תחרות האירוויזיון גם זוכה לחשיפה גדולה ואחוזי צפייה גבוהים ברחבי העולם – משדר הגמר שלה מגיע לבדו למעל מאתיים מיליון אנשים באירופה, אוסטרליה ובשנים האחרונות גם ארה"ב. לכך יש להוסיף גם את משדרי חצאי הגמר גם להם חשיפה נרחבת.

"מבטיח אירוויזיון מדהים"

זו תהיה השנה ה-64 בה מתקיימת התחרות בעולם, כאשר זו הפעם הראשונה בה התחרות תתקיים בתל אביב-יפו והפעם השלישית בה התחרות מתקיימת בישראל בכלל, מתוך ארבע פעמים בהן זכתה ישראל בתחרות.

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו: "אנחנו הולכים לקיים בעיר תל אביב-יפו אירוויזיון מדהים. אני מבטיח לתושבי העיר, הציבור הישראלי והתיירים שיגיעו לכאן – חוויה בלתי רגילה ושבועיים של חגיגות ללא הפסקה, כמו שהעיר שלנו יודעת לספק. בנוסף החלטנו שבין עשרות האירועים והאטרקציות שיתקיימו בעיר, נקיים בסמוך לאירוויזיון גם את אירועי "הלילה הלבן" שמושכים לעיר אמנים מכל רחבי הארץ – כדי לחשוף לתייר את פניה היפות של מדינת ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו