הסיבוב השני בירושלים: חיזוק למשה ליאון - סרוגים

הסיבוב השני בירושלים: חיזוק למשה ליאון

לקראת הסיבוב השני בירושלים, מפלגת 'מאוחדים' -שהכניסה שני מנדטים למועצת העיר, הודיעה על תמיכה במשה ליאון. הערכה: אגודת ישראל תנקוט בצעד דומה

author-image
הסיבוב השני בירושלים: חיזוק למשה ליאון
  (צילום: באדיבות המצלם)

הסיבוב השני בבחירות לראשות העיר ירושלים.

סיעת 'מאוחדים', בראשות אריה קינג ודב קלמנוביץ' שהצליחה להכניס שני מנדטים בבחירות למועצת העיר ירושלים, הודיעה הבוקר (שלישי) כי תתמוך במשה ליאון בסיבוב השני נגד עופר ברקוביץ'.

בסיבוב הראשון תמכה 'מאוחדים' במועמד החרדי יוסי דייטש שלא הצליח להעפיל לסיבוב השני, כך שהתמיכה של הסיעה החרד"לית במשה ליאון הייתה צפויה מראש.

בהודעה שפורסמה מטעם הסיעה נכתב, בין היתר, כי "סיעת 'מאוחדים', המייצגת את החזית התורנית הלאומית, החליטה- לאחר התייעצות עם רבני הסיעה- לתמוך במשה ליאון מבניה ובוניה של הציונות הדתית ולפעול לבחירתו לראשות העיר ולקרוא לאלפי מצביעיה לבחור ביום שלישי הבא במשה ליאון כראש העיר הבא של ירושלים".

עוד נמסר כי "רק אדם שילדיו מתחנכים במוסדות הציונות הדתית ראוי לייצג נאמנה את הציבור הדתי לאומי. סיעת מאוחדים צפויה להיות שותפה בכירה בקואליציית ראש העירייה הנבחר ויחד תצעיד את העיר ירושלים לתקופה של שגשוג, בניה וחיזוק מעמדה של ירושלים כבירתה הנצחית והמאוחדת של העם היהודי".

לפי שעה טרם נחשפו פרטי ההסכם בין 'מאוחדים' לליאון, אך ההערכות הן כי קינג ידרוש תפקיד בכיר בוועדה לתכנון ובניה ואת תפקיד סגן ראש העיר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מה הקשר שבניו מתחנכים בציונות הדתית??? הוא
מייצג את דרעי | 06-11-2018 9:34
למי ליאון יקצה קרקע למוסד ציבור??? לציונות הדתית או לשס??? מי מקשיב למאוחדים
2
השבת
משיב | 06-11-2018 12:44
העיקר שלא יפתחו חנויות נוספות בשבת כמו שנפתחו ביוזמת ברקוביץ
3
תתביישו מכרתם את העיר לדרעי
חיים | 06-11-2018 16:02
לאון יהיה בובה של דרעי
4
רשימת הסגירה של ליאון
לאריה | 07-11-2018 0:23
אריה הנה רשימת ליאון לשיקולך: 1. כל החלטה משמעותית תתקבל רק בהחלטת גפני ודרעי 2. השכונות המעורבות יתחרדו בתוך 3 שנים 3. להצר את צעדי הציבור הדלי בירושלים בתקציבים ובמבנים 4. הציבור החסידי יקבל רק כפי גודלו במועצה יחס של 11 (שס דגל) ל-3 5. בני תורה לא יקבלו תקציבים אלא לפי החלטת גפני והנהגת דגל 6. ייבחנו הקמת גנרטורים לשבת כפי דרישת מרן שר התורה 7. הרבנים הראשיים לירושלים יהיו הגרד יוסף והרב לאו מנתניה. 8. חוק הגיוס יועבר בכנסת לשביעות רצון גפני ודרעי עם התיקונים מיד לאחר בחירת ליאון 9. רוב תקציב התרבות יועברו לאירועי שס ודגל. 10. תכנון ובניה תהיה בשליטת אריה דרעי באופן אישי
5
קלמנוביץ תתבייש בזכותך נהפוך לבני ברק
חיים | 07-11-2018 10:56
העיקר יש גוב