אמסלם בתדרוך כתבים: "היחידים שלא אכפת להם בחירות- זה הליכוד"

אמסלם בתדרוך כתבים: "היחידים שלא אכפת להם בחירות- זה הליכוד"

יו"ר הקואליציה אמסלם כינס תדרוך כתבים. מצהיר: "היחידים שלא אכפת להם ללכת לבחירות זה הליכוד", תומך במשה ליאון לראשות ירושלים וטוען: "היום לא הייתי מחריג את המפכ"ל מחוק הפוליגרף"

אמסלם: "יחידים שלא אכפת להם בחירות- זה הליכוד"

ברקע אווירת הבחירות והחוקים הנפיצים שמאיימים על שלמות הקואליציה כמו "חוק הגיוס" או "חוק גדעון סער", כינס היום (שני) יו"ר הקואליציה דודי אמסלם תדרוך כתבים. "היחידים שלא אכפת להם ללכת לבחירות זה הליכוד" , תומך במשה ליאון לראשות ירושלים וטוען: "היום לא הייתי מחריג את המפכ"ל מחוק הפוליגרף".

שלושה שבועות אחרי שנפתח מושב החורף של הכנסת, התייחס אמסלם לסוגיות הבוערות שעל הפרק, בראשון הצהיר כי הבחירות יתקיימו השנה. "הקלפים על השולחן, אני לא פרשן ולא נותן הערכות".

תחושת הבחירות- אגדה אורבנית

לדבריו, הכנסת עובדת רגיל ובמתכונת גבוהה: "אנחנו מעבירים קרוב ל- 20 חוקים, הכנסת לא מאפיית פיתות אלא יצרנית חוקים. הוועדות עובדות כדי שהחוקים יגיעו אחרת אין תוצר. תחושה הבחירות היא של מישהו, אבל זו אגדה אורבנית".

גם על ראשי המפלגות אמר, כי אינם רוצים בבחירות חרף התחושות: "אני לא רואה אינטרסים של מרכיב קואליציוני כלשהו ללכת לבחירות מחר בבוקר. היחידים שלא אכפת להם ללכת לבחירות זה הליכוד, ראש הממשלה בזמנו התחשב בעמדה של המרכיבים הקואליציוניים וקיבל את עמדתם", כשהוא מתייחס למשבר חוק הגיוס לפני שיצאה הכנסת לפגרת הקיץ.

תומך במשה ליאון

לקראת הסיבוב השני בבחירות לראשות העיר ירושלים, גילה אמסלם במי הוא תומך: "בקונסטלציה שנוצרה אין מועמד ליכודניקי ולכן ממליץ לליכוד לתמוך במשה ליאון", אמר לאחר שסיפר כי נפגש עימו לאחרונה. "אני לא יודע מה דעתו של נתניהו, מעריך שהוא יגיד ברגע שהוא ידע". על המועמד השני, עופר ברקוביץ הוסיף: "בחורצ'יק נחמד, אבל צריך עוד ניסיון".

לבסוף התייחס למסמך שהעביר המפכ"ל רוני אלשיך ליועמ"ש מנדלבליט, ואמר כי "היום לא הייתי מחריג את המפכ"ל מחוק הפוליגרף", המחייב קציני משטרה בכירים לעבור בדיקות פוליגרף תקופתיות.

עם זאת הוסיף, "אני לא נכנס לזה, לא ביקרתי את אלשיך מעולם, לא נכנס פרסונלית באף אדם. אני לא התערבתי, זה לא התפקיד שלי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הצבעה נגד העלאות קצבאות הנכים
יאנוש | 05-11-2018 18:32
אמסלם דירבן את חברי הקואליציה שיצביעו נגד העלאת העלאת הקצבאות לנכים הם נגד הקשישים והנכים. לא לעולם חוסן הם אוהבים אותם מתים.