אבי גבאי: "נתניהו מקדם רק את האינטרסים שלו" - סרוגים

אבי גבאי: "נתניהו מקדם רק את האינטרסים שלו"

יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי תקף היום (שני) את ההחלטה להוסיף מיליוני שקלים למטוס ראש הממשלה, כשלטענתו "נתניהו מקדם רק את האינטרסים הפרטיים שלו, המדינה זה אני. התוספת השערורייתית מיותרת"

אבי גבאי: "נתניהו מקדם רק את האינטרסים שלו"
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש 90)

יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי תקף היום (שני) את ההחלטה להוסיף מיליוני שקלים למטוס ראש הממשלה, וטען כי בעקבות ההחלטה "שלטון הליכוד בסכנה".

"כולנו רואים את מה שנמצא על סדר היום של הכנסת השבוע" אמר בפתח ישיבת הסיעה. "הטיפול במשבר החצבת והחיסונים – נדחה. סכנת האופניים החשמליים – נדחה. פשיעה חקלאית – נדחה. תחבורה ציבורית בשבת – נדחה. השריפות בדרום – לא על סדר היום בכלל. אבל מה נתניהו כן מקדם בכל הכוח? רק את האינטרסים הפרטיים שלו. המדינה זה אני".

"עוד תוספת שערורייתית של 60 מיליון ש"ח למטוס ראש הממשלה המיותר" הוסיף והבהיר. "אתם יודעים מה הייתי עושה ב 60 מיליון? הייתי מפעיל את חדר המיון בקרית שמונה במשך 20 שנים! עוד חוק הישרדות פוליטי ועוד התקפה פרנואידית על נשיא המדינה".

עוד טען כי ההחלטות של נתניהו משפיעות גם על תומכי הליכוד. "מצביעי הליכוד לא תמימים, והם ממש, אבל ממש לא בכיס של אף אחד" טען. "אז המצביעים הליכודניקים הצביעו בנהריה, בחיפה, בירושלים. הם נהרו לקלפיות והצביעו למען שינוי. ראיתם סרטונים, מודעות ענק של נתניהו וכנסים בכל רחבי הארץ. אבל לא הצבעתם שם ליכוד. כי אתם רואים את הסדקים. אתם מבינים שאחרי שפירק את העם לחלקים הוא התחיל בפירוק הליכוד. אתכם נתניהו לא יכול להאשים שאתם שליחים של הקרן החדשה, שאתם בולשביקים. אתם מבינים שכולנו משעממים אותו. אתם מבינים שלא המערך סגר את חדר המיון בקרית שמונה ולא המערך משלם משכורות לחמאס".

"במסע הבחירות של רבין ב-92, ידידי עמיר פרץ אמר למצביעי הליכוד: 'לא אתם עוזבים את הליכוד. הליכוד – עזב אתכם'. אני אומר לכם היום – לא אתם עוזבים את נתניהו. הוא השתעמם מכם ועזב אתכם" הוסיף וסיכם. "בביטחון כולם יעשו הכל, בכדי לשמור על המדינה שלנו ומה שנותר זה מי באמת ידאג לעם? למי עוד אכפת? מי מתעניין בחיים של הצעירים, ומי בא עם תכניות אמיתיות לעשות שינוי. מצביעי הליכוד מתחילים להבין שהסיסמה "אין אלטרנטיבה" זה בסך הכל קמפיין ולא מציאות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
לשון הרע , רכילות ושקרים - זה כל
אוראור | 05-11-2018 15:11
מה שהשמאלנים הנאלחים יודעים להגיד - בין אם הם קיצוניים - ובין אם הם מתונים - כרגיל!
ואתה בטוח משהו משהו, מדלית זהב
כ | 06-11-2018 0:43
ט
2
גבאי !! חזור למכור אבטיחים !! הבסטה מוכנה כבר
עמוס | 05-11-2018 16:45
הרי גם המשפחה שלך צוחקת עליך כל ניום
3
אבי אני אבחר בך
גנית | 10-11-2018 18:00
אני אבחר בך! כל הבוטים של הליכוד כבר עייפים, הם לא יצליחו ללכת נגד הצלחתך!