"מתביישת בחוסר צדק": נטע ברזילי נגד תכנית הראליטי - סרוגים

"מתביישת בחוסר צדק": נטע ברזילי נגד תכנית הראליטי

הזמרת נטע ברזילי יוצאת נגד תכנית הריאליטי ''דה פור'', בעקבות הדחת זמרת הליווי שלה באירוויזיון, מעיין בוקריס אחרי פרק אחד בלבד. "מתביישת מאוד לגלות את החוסר צדק המטורף"

author-image
"מתביישת בחוסר צדק": נטע ברזילי נגד תכנית הראליטי
  (צילום: Andres Putting)

באה לעזרת חברה: זוכת האירוויזיון, נטע ברזילי שהתגלתה בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" של קשת 12, יוצאת נגד "דה פור", תכנית הטלוויזיה החדשה של רשת 13.  זאת בעקבות הדחה כואבת במיוחד שעברה חברתה.

לאחר שגילתה כי חברתה מעיין בוקריס, שהיתה גם זמרת הליווי שלה באירוויזיון הודחה מתכנית הריאליטי החדשה, לאחר פרק אחד בלבד. ברזילי לא חשבה פעמיים והחליטה לכתוב פוסט זועם בחשבון הפייסבוק האישי שלה במחאה על ההדחה הכואבת.

"זו מעיין בוקריס. שנתנה לי את הגב הכי טוב שאפשר לבקש בתחרות ההיא בליסבון" כתבה נטע בצירוף הביצוע של חברתה "איפשהוא בלב היה לי איזה פחד מצחיק שאם היא תשיר מאחורי חזק מידי, ישמעו איזו זמרת מדהימה היא ואז ירצו שהיא תשיר במקומי". עוד הוסיפה ברזילי במחאה "אני מתביישת היום מאוד לגלות, את החוסר צדק המטורף שבהדחה שלה – עוד באותו הפרק. כשהיא באופן ברור עד כאב, אחת הזמרות החזקות והרגישות שעלו על הבמה ההיא. אני אוהבת אותך".


בוקריס בתגובה, התרגשה מאוד מהמחווה של נטע וכתבה לה בתגובה: "אני אוהבת אותך, ריגשת אותי עד דמעות. זה באמת לא נורא, הכל לטובה… אני אכתוב ואקליט ואשלח ואחיה עד שיום אחד זה יתפוס, בזמן הנכון. אוהבת, עוקבת ומעריצה".

כזכור בפורמט של התכנית "דה פור", שהגיעה לאחרונה לישראל. המתמודדים מנסים להתחרות ולשבת במקום אחד מרביעיית הגמר שהורכבה על ידי הצבעות הקהל וצוות השיפוט שכולל את: מוקי, מארינה מקסימיליאן, דיקלה וגלעד כהנא.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ישר כח
רחל | 07-11-2018 12:04
בסד כל הכבוד לצעירה הזו שעוד לא עשתה צעד ראשון בקריירה ומעיזה להביע דיעה ולנהוג בחברות ויושרה פנימית. גם במחיר שתמשוך אש. לא משהו שרואים כל יום. רואים שזו בחורה שמאמינה בכנות שרק טוב יביא טוב. לא יודעת אם היא חשבה על הפירסום שזה יביא לה התגובה הזו או לא אבל בפשטות היא בחרה לעשות את המעשה היפה. ישר כח גדול !
2
להביע הזדהות
עוד דרך | 10-11-2018 22:22
עם חברה טובה...