הותרו לפרסום שמותיהם של ההרוגים בתאונה בכביש 90 - סרוגים

הותרו לפרסום שמותיהם של ההרוגים בתאונה בכביש 90

הותר לפרסום שמותיהם של 6 ההרוגים בתאונה בכביש 90: לוטפי זאדי, ראג'די זאדי, מג'דה סילה, אחמד אלאיובי, מאדג' סמארה ועלאא קרש. משפחותיהם קראו לבחון את הכביש כדי להימנע מתאונות נוספות

author-image
הותרו לפרסום שמותיהם של ההרוגים בתאונה בכביש 90
  התאונה בצומת פצאל (צילום מסך)

שמותיהם של ההרוגים בתאונה שהתרחשה הבוקר (ראשון) סמוך לצומת פצאל בכביש 90 בין משאית למיניבוס הסעות של פועלים ממזרח ירושלים הותרו לפרסום. ההרוגים הם: לוטפי זאדי, ראג'די זאדי, מג'דה סילה, אחמד אלאיובי, מאדג' סמארה ו-עלאא קרש.

בעקבות ההודעה, משפחותיהם של ההרוגים קראו לרשויות לפתוח בבדיקה מקיפה של הכביש כדי להימנע מתאונות נוספות, זאת לאחר שלושה תאונות קטלניות באותו האזור תוך פחות משבוע. "צריכים לדעת למה יש בעיות בכביש הזה כל הזמן" אמר מוחמד קרש, שאיבד את אחיו בתאונה. "צריך שהמשטרה תבדוק מה הבעיות. או הנהגים או הכביש – אבל בעיה יש. אח שלי נפטר והבן שלו נפצע ונמצא במיון".

כזכור, ההרוגים נלכדו במיניבוס לאחר שהמשאית סטתה מהנתיב ופגעה ברכבם. שירותי הכיבוי חילצו את הלכודים, ובהמשך צוותי מד"א קבעו את מותם של שישה מהם. בהמשך הוטסו ארבעת הפצועים במסוקים של צה"ל ומד"א לבתי חולים. גם אמבולנסים של הסהר האדום הפלסטיני הגיעו למקום.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו