אחרי השבאבניקים: אופירה וברקוביץ נפגשו עם כריסטאנו רונלאדו

אחרי השבאבניקים: אופירה וברקוביץ נפגשו עם כריסטאנו רונלאדו

צמד המגישים אופירה אסייג ואייל ברקוביץ הגשימו חלום ופגשו את הכדורגלן המפורסם בעולם, כריסטאנו רונלאדו- במסגרת קמפיין חדש של HOT, הצפוי להיחשף בקרוב

מה אופירה וברקוביץ' עשו עם רונלאדו?
  (צילום: יחצ)

צמד המגישים אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', שבלטו במיוחד בשבועיים האחרונים בשל העימות עם בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו. הצטלמו לפרסומת חדשה עם לא אחר מכוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו.

בימים האחרונים אופירה וברקו יצאו לאיטליה, שם נפגשו אמש (ד') לצילומים עם כוכב הכדורגל העולמי. בינתיים בHOT שומרים בסוד את נושא הקמפיין, אבל מפגש כזה בטח שהיה קשה להסתיר.

זה כבר הקמפיין הרביעי במספר של רונלאדו עבור HOT, האחרונה היתה כזכור עם שחקני הסדרה 'שבאבניקים', של היוצר הסרוג אלירן מלכה. הקמפיין החדש צפוי לעלות לאוויר בחודשיים הקרובים.

על סט הצילומים (צילום: יחצ)

"כיף גדול כששתי אגדות כדורגל נפגשות בקמפיין אחד" מסר ברקוביץ' והוסיף "אין ספק שרונאלדו היה מאוד נרגש מהמעמד. צחוק בצד, מדובר בכבוד אדיר שנפל לידינו בחסות הקמפיין של HOT. אני גם בטוח שעם ישראל כולו יהנה מהתוצאה וזה מה שבאמת חשוב".

אופירה הוסיפה: "התרגשות גדולה בשבילנו להיות במעמד הזה לצד כוכב כדורגל ענק שמזמן כבר הפך לאגדה. מלבד היותו אלוף אירופה ושחקן מדהים, רונאלדו התברר כבן אדם לבבי ונחמד והאווירה בצילומים היתה משעשעת ביותר."

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
אופירה
רן פאר | 01-11-2018 11:32
מגיע לך אישה יקרה כמה רגעי חסד.
מגעילה
אבי | 01-11-2018 19:48
נראה שיתעסקו לה אם הילדים ואז היא תפליץ מים
2
פוטו שופ
טוני | 02-11-2018 9:55
אופירה דבה .פוטו שופ בדוק
3
מצטערת אופירה
מיטל | 02-11-2018 15:31
מצטערת אופירה את ממש לא גאווה תל אביבית את נושא לניצול וצחוק
4
התוכנית
שלומי | 02-11-2018 19:30
אני לא אוהב את שניהם כי הם זוג צבוע ומגעיל חסרי נשמה ורגישות. מזמינים אדם חלש יורדים עלו ועל דרכו כשמראש יודעים את מי הם היבאו. המטרה שלהם היחידה היאי לתפוס כותרות. צביעות שאן דוגמתה. ונוסיף שהם שואלים שאלה והם עונים את התשובה
5
התוכנית
שלומי | 02-11-2018 19:30
זוג צבוע מראינים גרועים