בין שלל פרסומי המועמדים, שטפו בימים האחרונים את השכונות החרדיות בירושלים ובבני ברק גם מודעות ענק, גרפיטי ושלטי חוצות הקוראות למגזר החרדי שלא להצביע בבחירות לרשויות. בין הביטויים נכתב: "ש"ס ודגל התורה מסיתים ומדיחים"; "יהודי לא מצביע" ו"תורתנו הקדושה אוסרת להשתתף בבחירות"
תגובות
הבחירות והדמוקרטיה היא מלכות הד' בארץ. חרדים מפגרים.להעביר אותם לגדה לחברים שלהם.