מעזים לחלום: זה הסלוגן שילווה את האירוויזיון בישראל

מעזים לחלום: זה הסלוגן שילווה את האירוויזיון בישראל

בכירי השידור האירופי וראשי תאגיד השידור הציבורי 'כאן' חשפו יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו את סלוגן האירוויזיון 2019, שיתקיים בישראל- צפו

author-image

(צילום: משרד התקשורת)

מעזים לחלום בגדול: ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו השתתפו אמש (א') באירוע חשיפת סלוגן האירוויזיון 2019 "Dare To Dream" (תעזו לחלום), שיתקיים במאי הקרוב בישראל.

באירוע השתתפו גם שר התקשורת איוב קרא, יו"ר המועצה המפקחת על האירוויזיון פרנק פרילינג, המפקח על תחרויות האירוויזיון יון-אולה סנד, יו"ר תאגיד השידור גיל עומר, מנכ"ל תאגיד השידור אלדד קובלנץ ובכירים נוספים.

החלום של נתניהו

בהקשר לסלוגן המרגש שנבחר, חשף ראש הממשלה בנימין נתניהו את חלומו: "נטע העזה לחלום על אירוויזיון בישראל בשנה הזאת, אני מעז לחלום כדי שהאירוויזיון יהיה גם בשנה לאחר מכן. אני בטוח שכל השירים יהיו מצוינים, אבל אנחנו חולמים ואנחנו גם מבצעים את החלומות שלנו".

עוד הוסיף רה"מ נתניהו: "יש לנו מדינה עם לב גדול וכוח יצירה גדול מאוד. נטע, כפרה עליה, עשתה לנו עבודת יחסי חוץ בלתי רגילים. זה כמובן מאפשר לנו לארח כאן את האירוויזיון ולהראות לעולם את ישראל. ישראל האמיתית כפי שהיא – מדינה דינאמית. זה יערך בעיר מאוד דינאמית, עם לב גדול ועם תקווה גדולה."


גם עבור תאגיד השידור הציבורי "כאן", האירוויזיון הוא בגדר חלום שהתגשם. "שידור האירוויזיון מישראל, כשהתאגיד רק בן שנתיים, הוא משימה מאד משמעותית עבורנו" מסר גיל עומר, יו"ר כאן "אנו מודעים לאחריות, לכבוד ולהשלכות של אירוח בסדר גודל כזה למדינת ישראל ונעשה הכל כדי להבטיח את הצלחתו"

אלדד קובלנץ, מנכ"ל כאן הוסיף: "אנחנו כאן כבר יודעים שחלומות מתגשמים. כמו שהוכחנו במונדיאל שאנחנו יודעים לעשות שידור ציבורי איכותי דיגיטלי וחדשני בחינם לכל אזרחי ישראל כך אנחנו מעזים לחלום על אירוויזיון סוחף ונגיש בכל הפלטפורמות שלנו למיליונים בישראל ובעולם . האירווזייון , יותר מאשר שהוא חשוב לתאגיד הוא חשוב לישראל ולתדמיתה. מצפים לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם כל הגורמים"

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מתי שידורי כדורגל בחינם ?
צדק | 29-10-2018 10:42
שר התקשורת הבטחת
2
למה הציבור שלנו לא נלחם
ד | 30-10-2018 12:36
לבטל את הארוע בכלל