חדשות

"אני שבור לב ומזועזע מהמתקפה הרצחנית"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב על הטבח בפיטסבורג: "אנו ניצבים יחד עם העם האמריקני נוכח הברוטליות האנטישמית המחרידה הזאת. כולנו מתפללים להחלמתם המהירה של הפצועים"

((צילום: לשכת ראש הממשלה))

בישראל ממשיכים להזדעזע מהטבח בבית הכנסת 'עץ חיים' בפיטסבורג בו נטבחו 8 בני אדם.

אחרי נשיא המדינה ראובן ריבלין, והשר לענייני תפוצות נפתלי בנט, פרסם גם ראש הממשלה הודעת אבל

"אני שבור לב ומזועזע מהמתקפה הרצחנית היום על בית כנסת בפיטסבורג. עם ישראל כולו מתאבל עם משפחות ההרוגים. אנו ניצבים יחד עם הקהילה היהודית בפיטסבורג, אנו ניצבים יחד עם העם האמריקני נוכח הברוטליות האנטישמית המחרידה הזאת. כולנו מתפללים להחלמתם המהירה של הפצועים".

WhatsApp Video 2018-10-27 at 20.06.33
WhatsApp Video 2018-10-27 at 20.06.33| צילום: נתניהו בעקבות הטבח בפיטסבורג

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

5 תגובות
5
אבי
27.10.18

זיבי חסר הלב לזקנים לנכים ניצולי השואה תושבי חסר הלב- עלאק מצטער....

הצטרפו אלינו