אחד הגדולים: השוד שהפך לבדיחת רשת ענקית - סרוגים

אחד הגדולים: השוד שהפך לבדיחת רשת ענקית

שבוע משעשע במיוחד עובר על משטרת בריטניה, בעקבות חיפושים אחר גנב פחיות בירה שדומה באופן מטריד במיוחד לשחקן דיוויד שווימר מהסדרה ''חברים''. הרשת גועשת מבדיחות ואפילו שווימר עצמו הגיב בסרטון משעשע במיוחד- צפו

author-image
אחד הגדולים: השוד שהפך לבדיחת רשת ענקית
  החשוד שהפך לבדיחת רשת (צילום מתוך פייסבוק Blackpool Police)

השוד שהפך לבדיחה: הכול החל כאשר משטרת בריטניה פרסמה ביום שלישי האחרון, תמונה של אדם החשוד בגנבת פחיות בירה ממסעדה באנגליה. זאת במטרה לבקש את עזרת הציבור לאתר את החשוד.

אלא שאז באופן לא צפוי קיבלה המשטרה, גל של אלפי תגובות על הדמיון המפחיד שקיים בין החשוד בשוד לשחקן המוכר דיוויד שווימר (רוס גלר מהסדרה "חברים").

מאז מעריצי הסדרה ואלפי גולשים מילאו את הרשת בבדיחות על צירוף המקרים המשעשע, שגרם אפילו למשטרה לבדוק את השחקן ולפרסם הבהרה רשמית כי שווימר עצמו לא נמצא בבריטניה בזמן ביצוע העבירה, אלא בארה"ב.

גם דיוויד שווימר לא נשאר אדיש להמולה סביבו ופרסם אמש (ד') סרטון תגובה משעשע במיוחד, בו נראה סוחב פחיות בירה בדומה לצילום שפרסמה המשטרה. לצד הכיתוב: "שוטרים, אני נשבע שזה לא אני. כמו שאתם יכולים לראות, אני בעיר ניו יורק" ולא שכח לאחל בהצלחה למשטרה עם החקירה. עם ההאשטג itwasntme#.

הסרטון של שווימר:

הסרטון המשעשע של שווימר, שאכן הבליט את הדמיון המטורף- זכה תוך מספר שעות להפוך לאחד הסרטונים הויראלים ברשת עם למעלה מ-4 מיליון צפיות ועשרות אלפי תגובות ושיתופים.

גם משטרת אנגליה שיתפה אצלה את הסרטון והודתה לשווימר על שיתוף הפעולה: " דיוויד שווימר , תודה שהיית שם בשבילנו, אנחנו מעריכים את התמיכה שלך! כתבו.

אנחנו עדין משוכנעים שזה שווימר 😉

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו