לא להאמין: ההפתעה שנמצאה על רציף הרכבת - סרוגים

לא להאמין: ההפתעה שנמצאה על רציף הרכבת

השבת אבידה: מנהל המשמרת של רכבת תל אביב ההגנה- נדהם לגלות את התכולה היקרה שנמצאה בתוך תיק חשוד שהושאר על הרציף ומיהר ליצור קשר עם בעליו

לא להאמין: ההפתעה שנמצאה על רציף הרכבת
  (צילום: הדס פרוש\פלאש 90)

לילה לא שיגרתי עבר על עובדי הרכבת בתחנת תחנת אביב ההגנה. לאחר שהתקבל דיווח על תיק חשוד שהושאר על הרציף, מנהל המשמרת נדהם לגלות את התכולה היקרה שיש בתוך התיק.

לא פחות מ-15 אלף דולר במזומן מילאו את תכולת התיק החשוד. לאחר בירור של מנהל המשמרת, התגלה כי הבעלים של התיק הוא תייר אמריקאי שהיה בדרכו לחתונה.

"הגיע עם הלשון בחוץ ודמעות בעיניים"

שליו מימון, מנהל המשמרת שמצא את התיק סיפר לתכנית "חי בלילה" בקשת 12, כי לא חשב לרגע לקחת את הכסף ומיד יצר קשר עם בעליו של התיק: "מצווה מאוד גדולה להחזיר אבידה יקרת ערך כזאת.

פקח הרכבת שאותו נוסע היה עליה דיבר איתי ושאל לגבי תיק שנשכח ברציף. מיד ירדנו לשם ולקחנו את התיק. פתחנו אותו וראינו שיש בפנים הרבה מאוד כסף. כשהגיע הנוסע הוא בדק שכל הכסף עדיין בפנים".

עוד הוסיף מנהל המשמרת: "גרמנו כזה אושר לבן אדם שהגיע עם הלשון בחוץ ודמעות בעיניים. הוא חיבק אותנו מרוב אושר". לדבריו התייר היה בדיוק בדרכו לחתונה של אחיינית שלו בחדרה והתכוון לתת את הכסף שבתיק כמתנה (נדיבה במיוחד היינו אומרים) לזוג הטרי.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
השבת האבידה
יוני | 24-10-2018 16:14
מי שמחזיר אבידה לבעליו הקדוש ברוך הוא מחזיר לו בכפל כפלים ובריאות ונחת וזה מצוה מאוד גדולה שתבורך מן השמים ושיהיה לך רק טוב
הקב'ה עדין תקוע באושבינצים. מי שמחזיר אבידה
tre הזקן | 17-12-2018 20:55
לבעליה עשה את חובתו המוסרית הבסיסית, ממש כמו אדם שלא רצח את אביו. ותו לא.
2
כך הכבוד למר מימון
אלי מאשקלון | 25-10-2018 18:13
כל הכבוד למר מימון על שלא התפתה ולכן זה במצוה גדולה וחשובה שניזכה כולנו!