'פסיפס הניגון והפיוט': אלו הזוכים בפרס לתרבות יהודית - סרוגים

'פסיפס הניגון והפיוט': אלו הזוכים בפרס לתרבות יהודית

שר החינוך, נפתלי בנט, הודיע על הזוכים הנוספים בפרס תרבות יהודית ע"ש אורי אורבך בתחומי התיאטרון והמוסיקה. בין הזוכים: המפיק המוזיקלי נאור כרמי (צמאה), הפייטן ליאור אלמליח ורחלי מושקוביץ

author-image
'פסיפס הניגון והפיוט': אלו הזוכים בפרס לתרבות יהודית
  נאור כרמי (צילום יחצ)

שר החינוך, נפתלי בנט, הודיע היום (ג') על הזוכים הנוספים בפרס לתרבות יהודית על שם אורי אורבך ז"ל לשנת 2018.

בנט הכריז כי הזוכים בתחום התיאטרון השנה הם: רחלי מושקוביץ וגיא בירן ובתחום המוסיקה המפיק המוזיקלי נאור כרמי (פרויקט צמאה) והפייטן ליאור אלמליח. אשר מצטרפים לזוכים יורם טהרלב, והסופרת ואמונה אלון, שקיבלו את ההודעה על זכיתם לפני כשבוע.

רחלי מושקוביץ  (צילום: מתוך יוטיוב)

השר בנט שוחח עם הזוכים והודיע להם על זכייתם כהוקרה על פועלם התרבותי העשיר. ומסר: ״שמחתי לבשר לרחלי מושקוביץ וגיא בירן על זכייתם בפרס לתרבות יהודית ע"ש אורי אורבך בתחום התיאטרון.

רחלי, מחלוצות התיאטרון הנשי במגזר הדתי מגדלת דור חדש של יוצרות צעירות. גיא, שיצירתו מיוחדת ושוברת מוסכמות, מבטא זיקה עמוקה למקורות היהודיים וחיבור לשורשים. מזל טוב"

עוד הוסיף: ״בנוסף, שמחתי לבשר לליאור אלמליח ולנאור כרמי על זכייתם בפרס בתחום המוסיקה. ליאור מחזיר עטרה ליושנה ומחיה את הפיוט והשירה היהודית-אנדלוסית. נאור מנגיש את עולם הניגון החסידי לאוזן הישראלית. יחד הם משמשים בהרמוניה כאבני יסוד בפסיפס הניגון והפיוט היהודי-ישראלי. ברכותיי!"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו