קרע באופוזיציה • גבאי: "לפיד החליט לתמוך בנתניהו" - סרוגים

קרע באופוזיציה • גבאי: "לפיד החליט לתמוך בנתניהו"

פתיחת מושב הכנסת החמישי, לא מלמד על שינויים באופוזיציה שממשיכה להתקוטט בינה לבין עצמה. יו"ר המחנה הציוני תקף דווקא את יאיר לפיד: "במקום להפיל את הממשלה הזו – חברינו ביש עתיד החליטו להחזיק אותה בחיים"

קרע באופוזיציה • גבאי: "לפיד החליט לתמוך בנתניהו"
  (צילום: הדס פרוש/פלאש90)

פתיחת מושב הכנסת החמישי, לא מלמד על שינויים באופוזיציה שממשיכה להתקוטט בינה לבין עצמה.

יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי תקף בפתח ישיבת הסיעה דווקא את חברו לאופוזיציה יאיר לפיד: "אנחנו פותחים היום את כנס החורף של הכנסת. כפי שכולכם כבר יודעים, הקואליציה תמשיך לקדם חוקים שעוסקים בחיים שלה ולא כאלה שעוסקים בחיים שלנו. מהקואליציה הזו אין לנו ציפיות. יש לנו הזדמנות להפיל את הממשלה הזאת בחודש הקרוב.", אמר גבאי.

"הקואליציה יכולה ליפול על חוק ההשתמטות מגיוס. כל מה שצריך זו החלטה של לפיד שהוא לא תומך בחוק ההשתמטות מגיוס. אבל לצערי, במקום להפיל את הממשלה הזו – חברינו ביש עתיד החליטו להחזיק אותה בחיים. לפיד החליט לתמוך בחוק ההשתמטות מגיוס. הוא החליט לתמוך בנתניהו. הוא מוכר את השוויון בנטל עבור כיסא בממשלה הבאה ומשמש כשכפץ של ממשלת נתניהו."

"התמיכה בחוק ההשתמטות מגיוס היא בגידה בציבור גדול של אזרחים שרוצים בהחלפת הממשלה הזאת, אזרחים שמאסו בממשלת החקירות ורוצים ממשלה טובה שדואגת לציבור ועוסקת בחייו."

לפיד: החרדים מפחדים מחוק הגיוס

לפיד קרא לממשלה לאשר את חוק הגיוס שבבסיסו הוא חוק הגיוס של יש עתיד ואשר צה"ל סמך עליו את ידיו: "אין שום סיבה לחכות. החרדים מפחדים. יש פה הזדמנות. את חוק הגיוס אפשר להעביר כלשונו. אסור לשנות בו אף מילה. שר הביטחון התחייב על זה לצה"ל, לרמטכ"ל, לציבור הישראלי. אף מילה. זה חוק טוב, ונכון. הרבה יותר חרדים יתגייסו. הרבה יותר חרדים ייצאו לשוק העבודה", אמר לפיד.

יו"ר 'יש עתיד' גם הבטיח להביך את נתניהו כבר ביום רביעי הקרוב: "ביום רביעי הקרוב אנחנו מעלים להצבעה גם את חוק הפונדקאות. נתניהו אמר שהוא בעד. הוא עשה סרטון שהוא בעד. כל מה שהוא צריך לעשות זה להצביע בעד. אפשר להעביר את החוק למען אלפי צעירים ישראלים שרק רוצים להיות הורים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מייעדים את יאיר להנהגת כלל ישראל,.,....
יותר ויותר נראה | 15-10-2018 15:01
שמשמיים מייעדים
פרצוף של גבאי לקוח מ''מה נשתנה''
עמוס | 16-10-2018 0:15
ברוסיה היו שולחים לסיביר למשך 7 שנים על פרצוף מגעיל כזה כמו של גבאי
2
גבאי
לוגסי יצחק | 15-10-2018 22:05
זה ממש עצוב לראות את גבאי תוקף את לפיד , ממי אתה חושש מר גבאי מלפיד או מנתניהו ? כנראה מר גבאי מעדיף ללכלך על לפיד בכדי להכין את הקרקע לממשלת נתניהו ,כי מה שמעניין את גהאי זה הכסא של כחלון ,זה מה שבאמת הוא רוצה , יותר משהוא רוצה שנתניהו יפול הוא מעוניין להחליש את לפיד בכדי שהוא יהיה האלטרנטיבה גם לכחלון שנוא נפשו ,,,
3
גבאי 3% לא ייאמן..איזה ריסוק..עוד מעט
רן | 15-10-2018 22:49
הסקרים יראו..גבאי-3%- {3%מינוס} אולי אז יבין שהוא צריך להיסתלק מהמחנה הביזיוני...
4
גבאי אני במקומך
הזויי | 14-03-2019 19:42
הייתי מתביישת לצאת מהבית אתה עוד נואם נאומים