נאמן באולפן סרוגים: "בגוש עציון נבנה 15 אלף בתים" - סרוגים

נאמן באולפן סרוגים: "בגוש עציון נבנה 15 אלף בתים"

היעד של שלמה נאמן, ראש מועצת גוש עציון ברור: "14,864 יח"ד לבנייה בכל היישובים". רומז לחיבורים עם המועמדים האחרים, ומשיב: מה יקרה ליחסיו עם אלקין? "עוזרים אחד לשני בריצה"

author-image
נאמן באולפן סרוגים: "בגוש עציון נבנה 15 אלף בתים"
  נאמן באולפן (צילום: סרוגים)

היעד של שלמה נאמן כבר ברור לו: "14,864 יחידות דיור", שיקדם במידה וייבחר בפעם השנייה לראשות מועצת גוש עציון. זה לדבריו, "מספר חסר תקדים" עם הבטחה לבנייה בכל יישוביי הגוש. הוא גאה בבנייה, ומצטער באותה נשימה על הפינוי בנתיב האבות.

"אנחנו תמיד מוכנים לתחרות ולא מפחדים, אף אחד לא ידע ולא החליט. בסופו של דבר אנחנו מתמודדים אחרי שני החלטת שני המועמדים האחרים. לדבריו, המצב ההגיוני הוא שלא יהיו בבחירות, אנחנו נראה לעם ישראל שהבחירות היו מיותרות כי המצב יישאר אותו הדבר".

אתה מנהל משא וימתן עם אחד המועמדים להיכנס לתפקיד?

"לא נפרסם מה שקורא בתוך החדרים, אבל כולם מדברים עם כולם. יש אפשרות לחיבורים אחרי הבחירות".

נאמן כבר  שנה וחצי בתפקיד, את האצבע לקראת הקדנציה הבאה הוא שם על תכנון ובניה, שלדבריו מדובר ב"מצב קריטי לגוש עציון ויהודה שמרון". הוא מסביר, "נאשר לנו לשלטון טראמפ כרגע רק עוד שנתיים, אנחנו חייבים להשקיע בזה בכול הכוח. עשינו קפיצה ענקית בשנה האחרונה".

בכל היישובים בגוש עציון תהיה בנייה

הוא שם יעד עם מספר לא מבוטל: "אנחנו מתכננים במקביל 14,864 יחידות דיור, זה מספר חסר תקדים. לא היה דבר כזה בגוש עציון", אך הבהיר כי "הבנייה של זה תלויה בתכניות. אישור תב"ע לוקח שנתיים, בכל היישובים בגוש עציון תהיה בנייה".

על הביקורת נגדו מהחלק המזרחי של גוש עציון בהיעדר תשתיות ותחבורה נאותה, הוא משיב: "לא להגיד שיש מזרח ומערב אלא גוש אחד, לא כסיסמא. אלא כי ככה זה יהיה: מקבלים את אותם רמת השירותים, יש חיבורים טבעיים". על הצירי תנועה – "אנחנו עובדים על כביש שיקצר בין מזרח ומערב אבל אני לא שרלטן וזה לא יקרה בשנתיים שלוש הקרובות, אלא נתינת שירותים לכולם, פתיחת שולחה של המתנ"ס, ומבנה המועצה יעבור הרבה יותר מזרחה ויעמוד במרכז גוש עציון".

מי שהריץ אותך וקדים אותך בפעם שעברה היה השר זאב אלקין שמתמודד כיום לראשות העיר ירושלים. מה יקרה ביום שאחרי? יהיה לך עוד כוח?

"מאחל לו מכל הלב הצלחה, אנחנו עוזרים אחד לשני כל אחד בריצתו הוא. הניצחון שהוא יביא והניצחון הבטוח שלי יביאו להבניית ציר בין גוש עציון וירושלים, כל אנשי גוש עציון גם היום חיים במרחב הזה בבילוי ובתעסוקה וחינוך. אנחנו מחוברים. אנחנו רוצים לפתח את זה בגוש, הציר הוא עקרוני".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
צריך לעשות עוד כביש מביתר לגילה-- לשחרר את הת
זיזי | 14-10-2018 18:15
לשחרר את התנועה
2
שלמה נאמן
ליאור | 15-10-2018 0:07
שלמה הוא האדם הנכון במקום הנכון. מקווה מאוד שתמשיך שנים רבות בהנהגת הגוש
3
שלמה התותח!
תושב מזרח הגוש | 15-10-2018 8:03
שלמה התותח! כולנו עומדים מאחוריך, ראש המועצה לעוד שנים רבות!
4
אלעזר עם שלמה.
אריאל | 15-10-2018 8:04
גם אנחנו נאמנים לגוש!
שאלה
מישהו | 15-10-2018 17:07
וגם שלמה עם אלעזר?.....