הבית היהודי נגד מעמד המסתננים: "לא במשמרת שלנו״

הבית היהודי נגד מעמד המסתננים: "לא במשמרת שלנו״

מפלגת הבית היהודי הודיעה היום (חמישי כי היא מתנגדת להענקת מעמד לאלפי מסתננים בלתי חוקיים מדרפור. ראשי המפלגה יביאו זאת לדיון בממשלה על מנת לבלום את התכנית: "החלטה אבסורדית"

author-image
הבית היהודי נגד המסתננים: "לא במשמרת שלנו״
  בנט ופז, מובילת המאבק לגירוש המסתננים (צילום: מיכאל דימנשטיין)

ברקע הדיווחים על מהלך להענקת מעמד לאלפי מסתננים בלתי חוקיים מדרפור, מוציאה היום (חמישי) מפלגת הבית היהודי הודעה. לפיה, הם "יתנגדו לכך ויפעלו למנוע את ביצוע התכנית". בכוונת ראשי המפלגה להביא זאת לדיון בממשלה על מנת לבלום את התכנית.

לדברי המפלגה, מדובר בהחלטה אבסורדית, שלטענתם, "מובלת על ידי פקידים שמקדמים את הספין כאילו מדובר בפליטים שאין להם לאן לחזור. זה שקר: יש להם לאן לחזור".

הם הסבירו כי "דרפור היא חבל ארץ בתוך מדינת סודן הענקית. גם אם בחלק קטן מדרפור יש סכנה, ניתן להחזירם לשאר חלקי סודן, למשל לבירה חרטום, שם המצב רגוע ובטוח. ‬‫כך גם קבעו מדינות כמו אנגליה, צרפת, בלגיה, איטליה ואוסטרליה.".

"‫אין שום הצדקה לקלוט את אותם המסתננים בישראל. הענקת מעמד תייצר תמריץ אדיר לעוד מיליונים להסתנן לישראל תחת הסיסמא: ״הסתננת? הרווחת!״‬

אמש פורסם  בכאן 11 כי אחרי קריסת מתווה האו"ם, המדינה צפויה להעניק מעמד למבקשי מקלט רבים מדרפור הנמצאים בישראל.

לפי הדיווח, משרדי הממשלה כבר הפנימו שיהיו חייבים להעניק מעמד לרבים מהפליטים מדרפור השוהים בארץ. הם יקבלו היתר שהייה ארעי שיאפשר, לטענת גורמים רשמיים, להרחיקם מישראל אם המצב במדינתם ישתנה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
יא עובדי אלילים, באצבע האתאיסטית הקטנה ברגל
ראובן | 14-12-2018 7:52
שלי יש לי יותר יהדות ממכם. יש להם לאן לחזור עאלק. תחזרו אתם למאיפה שבאתם