אליהו ליבמן לסרוגים: קרית ארבע צריכה ראש מועצה שיאחד את הציבור

אליהו ליבמן לסרוגים: קרית ארבע צריכה ראש מועצה שיאחד את הציבור

אליהו ליבמן המתמודד לראשות מועצת קרית ארבע אומר בראיון לסרוגים כי מה שחסר לקריה הוא אחדות והנהגה. הוא מאשים את לוינגר בניהול מועצה בלי תמיכה מה שגרם למשבר סביב הבריכה

קרית ארבע צריכה ראש מועצה שיאחד את הציבור
  אליהו ליבמן (באדיבות המצולם)

בחירות לרשויות המקומיות בסרוגים. גם במועצת קרית ארבע יש קרב מעניין. אליהו ליבמן קורא תיגר על ראש המועצה מלאכי לוינגר שמכהן שתי קדנציות רצופות. בראיון לסרוגים הוא מכריז כי מה שחסר לקריה הוא אחדות והנהגה.

ליבמן (48), יליד חברון, אב ל-8 וסבא לנכד, סא"ל במיל' מנהל מחלקת הביטחון של חברון. זכה לאות הערכה מיוחד מהרמטכ"ל בוגי יעלון בשנת 2002, כשהסתער על המחבלים ב'סמטת הגבורה' בפיגוע בו נהרג אל"מ דרור ויינברג הי"ד ועוד 11 לוחמים, מהם שלושה מכיתת הכוננות של קרית ארבע.

ליבמן כאמור מתמודד מול לוינגר, כשמתמודד שלישי הוא אליעזר רודריג. מתמודד רביעי ישראל ברמסון פרש וקרא לתמוך בליבמן.

אחרי 10 שנים של מלאכי לוינגר בראשות המועצה בקרית ארבע, למה אתה חושב שצריך להחליף אותו?

קודם כל הוא מועמד ראוי, ואני לא עוסק בהשוואות. הוא חבר ילדות ובן המקום, והוא קידם הרבה דברים בקרית ארבע. אבל נוצר צורך דחוף מאוד לאחד את קרית ארבע מחדש. בחמש השנים האחרונות המועצה התנהלה בצורה לעומתית, כשלראש המועצה יש רק 2 נציגים מתוך 9 במועצת העיר, כשהרוב לא תמך בו.

יש בקריה ציבור מאוד מגוון, יש בו חילונים ומסורתיים, דתיים לייט ותורניים, וצריך ראש מועצה שידע לאחד את כל החלקים של הציבור, ויהיו איתו להנהיג ולהוביל את קרית ארבע.

לא היינו צריכים להגיע למשבר הבריכה

אחת הפרשות שעוררה סערה לאחרונה הייתה פתיחת הבריכה המעורבת, מה שגרם לחרם ולסגירתה. איפה אתה בצד הזה?

נושא הבריכה הוא אחד הדברים הסבוכים והכאובים שהגענו אליה בשנה האחרונה. זה דבר כואב ויצר שסע בתוך הקהילה שבמשך שנים ידעה לשמור על כבוד הדדי, אחד עם השני. לצערי חוסר האחדות עליה דיברתי היא שיצרה את המציאות הזו שהסיפור הגיע עד בג"צ.

אם היה קשר בין חלקי הציבור, ואם הייתה הנהגה מאחדת, אז במקום לטפל במשברים היינו מונעים את המשבר הזה כבר מההתחלה. אני מקווה שמתוך האחדות שתשרה לאחר הבחירות, לא נצטרך להגיע לסיפור כזה.

נניח נבחרת עוד שלושה שבועות, ויש לך רוב בקואליציה, מה אתה עושה במקרה הזה של הבריכה?

מסתבר שהציבור הממלכתי, לפחות לפי השיחות שהיו לי אותו, אומר שהנושא של הבריכה היה סוג של הרגשה ששנים רבות מרגישים שקופים, והם לא מקבלים את היחס כמו שאר התושבים, מטיפול בנוער, בחינוך – שאין להם תיכונים חילונים והם נאלצים לנסוע לירושלים, והם לא מספיק מעורבים באוכלוסייה כמו שהם רוצים.

כלומר כל הסיפור היה שחרור לחץ של הציבור הלא דתי. מרגע שיהיה ראש מועצה חדש שמאמין באחדות ורותם את כולם אליו, קודם כל האווירה תשתנה, והתחושה הזו תיעלם. נמצא גם למציאות הזו פתרון. כרגע מאחר והדבר הזה סבוך ובעיקר נפיץ, יהיה לי קשה להצהיר איך אני אוכל לפתור אותו. צריך פה דיון ציבורי של כלל הציבור בקריה ונצטרך לדון איתם ועם נבחרי הציבור ורבני המקום, איך מורידים את הלהבות ופותרים גם את המשבר הזה.

להפוך את קרית ארבע לאתר תיירות

מה הדברים הדחופים ביותר שצריך לטפל בהם בקרית ארבע לפחות בשנה הקרובה?

הדבר הראשון הוא אחדות. זה כולל דוגמה אישית מראש המועצה שיצור קואליציה רחבה כמה שאפשר, ועל גבי הקומה הזו של האחדות, אפשר להמשיך ולפתח את קרית ארבע – חברון, בנושאי בנייה והבאת תושבים חדשים מכל הארץ והעולם שרוצים לגורר בעיר הקודש – עיר האבות ליד מערת המכפלה.

צריך לפתח את נושא מקומות התעסוקה, להביא יזמות והייטק ומקורות עבודה חדשים, גם בתחומים שיכולים להעסיק אקדמאיים וגם מפעלים יצרניים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
73 תגובות - 51 דיונים מיין לפי
1
מועמד
אהרן | 10-10-2018 20:39
הגיע הזמן שלקרית ארבע יהיה ראש עיר שיביא אותה להישגים איש אמת ולא הצגות של פוליטיקאים מבחוץ
שינוי אוירה
אחרון התושבים | 11-10-2018 1:07
ממש מרגישים שינוי באוירה משתחררים מהפחד מותר לומר כבר בגלוי שאנחנו רוצים שינוי אליהו תודה שהחלטת להיכנס לדירה הזו, חיינו בפחד כבר כמה שנים....אפשר להתחיל לדבר
2
אליהו אדם ראוי משכמו ומעלה
הראשון להגיב!!! | 10-10-2018 20:44
אהוב על כולם, מכבד את הבריות, נחלץ לעת צרה לכל אחד, ובעיקר בעל יושרה ומנהיגות. חפשו ביוטיוב את הסרט 'צלש אזרחי' ותבינו במי מדובר.
אכן. ראוי להיות קבט
גדי | 12-10-2018 14:07
לא כל מצטיין בשדה הקרב יכול לנהל רשות מוניציפלית. במיוחד במקרה זה שהוא סהכ בובה על חוטים
3
אחדות לא מוסיפים על ידי פילוג
חברון | 10-10-2018 20:45
ליבמן לא היה חבר מועצה ולא היה מעורב אף פעם בשום ענין בקרית ארבע חוץ מהנושא הבטחוני.. ולכן הוא חושב שאפשר באמירת שלום יפה לפתור את כל המורכבויות של קרית ארבע... הציבור בקרית ארבע ברובו מאוחד חוץ מקיצוניים מכל הכיוונים.. הנהגת האופוזיציה היא זאת שיצרה פילוג וניסתה לעצור כל דבר טוב והתקדמות של מלאכי לוינגר! ולמרות זאת מלאכי קידם ברמות שאי אפשר לתאר! אליהו התאחד איתם.. זו אחדות??? ברור שברמסון וחבריו הם אלה שמובילים אותו..
ומי שגר פה יודע את האמת
קריית ארבע | 11-10-2018 0:14
שלצערנו דדווקא ראש המועצה הנוכחי לא ידע תמיד להיות אוזן קשובה, ושלצערנו הרבה דברים מתנהלים פה בצורה בה הם לא צריכים להתנהל. ופשוט שקר לומר על ברמסון שהוא מקדם מישהו או מפלג.. אם הייתה פה הנהגה אמתית ליבמן לא היה רץ.
4
אין כמו לווינגר
אברהם | 10-10-2018 20:54
למה להשחיר סתם
5
אחדות?!
תושב קרית ארבע | 10-10-2018 20:57
ליבמן מדבר על אחדות, אבל חובר לאנדים הכי מפלגים בקרית ארבע. אנשים שתקעו את הקריה שנים, אנשים שהצהירו שהם רוצים לסגור את הבריכה לחילונים ולסגור את היכל התרבות. זו לא אחדות זו עבודה בעיניים.
6
צריך קצת ענוה
חלוץ | 10-10-2018 20:58
אליהו אדם ישר והגון אבל משבר הבריכה יותר מסובך כולל וועדת רבנים ציבורית שליוותה אותו לנהל בשלט רחוק זה קל ...כמו כן תעסוקה כמו שמלאכי רק אתמול הביא 10 מליון שקל להקמת אזור תעשיה חדש יקח לך הרבה זמן ללמוד איך עושים זאת . כמו כן בחינוך ותרבות הציבור החילוני קיבל ומקבל מעל כל מה שמקובל בכל מקום יש נושאים קצת יותר מורכבים מאמירות פופליסטיות שלפני בחירות. ממליץ לאליהו היקר ללמוד 5 שנים איך מנהלים מועצה איך מביאים הרבה כסף לתרבות תורנית לתעשיה לחינוך לרווחה לבטחון ורק אז יגיש מועמדות.זה גם מה שיעץ לו הרב ליאור רק חבל שהוא לא מקשיב לו .... . ניהול משברים ציבוריים זו סוגיא כבדה ביותר ובכל מהלך מלאכי התיעץ עם רבני הישוב הרב ולדמן והרב ליאור ועם עוד מנהיגים . גם את הפרק הזה אליהו חייב ללמוד . איש יקר אליהו אך כעת הוא מונע מאנשים שמנווטים אותו להקים אולפנא נוספת ולהרוס את החינוך של אחדות שכולנו אוהבים בעיר .דיבורי אחדות בפה אך חרב הפירוד ביד !! בורא עולם והרבנים כולם סומכים ידם על מלאכי בזכות אבות שעומדת לו !!
תגובה משדרת לחץ
ארי לב | 11-10-2018 0:26
התגובה המבולבלת הזאת מוכיחה מעל לכל ספק כי מטה לוינגר ואנשיו בלחץ. חלאס תתקדמו ותבינו שנמצאים בתהליך דמוקרטי ולגיטימי ותושבי קרית ארבע רוצים שינוי. והכי חשוב שלכותב התגובה יש מידע בעניין שביעות רצונו של רבשע מפעילות לוינגר. די תכבדו את עצמכם ותנו לתושבים להחליט
ליבמן ההפך הגמור מאחדות!!
האמת כואבת | 10-10-2018 21:51
כבר רשמו לפני אליהו ליבמן=אחדות?? אם זה לא היה עצוב היינו צוחקים. מפלגתו של אליהו בעקבות תרגיל של כאילו איחוד והונאת ציבור שבעקבותיו מנפנפים באחדות. האמת היא שמחרחרי המלחמות ויצירת הקרע בין הדתיים לחילונים שייכים כולם למפלגתו של אליהו שבלי ספק ימשיך בקו הזה ויצור עוד קרע בין הזרמים. רק מלאכי כמו שנאמר בכתבה ועוד עם שני חברים בלבד הצליח לעצור את טביעת הספינה... בבחירות הבאות מלאכי יקח בגדול אנשים לא עיוורים הפעם יתנו לו יותר כוח להשלים את מלאכתו הנאמנה לטובת כלל הציבור בקריית ארבע. מאסנו בקיצוניים מחרחרי מריבות שחושבים שהם גזע עליון.
אחדות עיר הקודש חברון
עיר האבות | 10-10-2018 21:14
יישר כח! - ניכרין דברי אמת..! ועצת ה' היא תקום!
7
רבנים הובילו את הטיפול במשבר הברכה!
חברון | 10-10-2018 21:12
ליבמן או לא יודע את זה כי לא באמת מעורב, או מתכחש לרבני הקריה שהיו רבניו.. וגם אמרו לו לא להתמודד.. והוא לא מקשיב להם.. לא יודע מה יותר חמור. וחבר לאנשים שמזלזלים ופועלים בניגוד לרבני הקריה ובראשם למרא דאתרא..
8
חוסר נסיון מוחלט
בדיחה | 10-10-2018 21:13
האחדות הזאת פשוט בדיחה, ליבמן מביך את עצמו בכל ראיון ובכל פעם שהוא פותח את הפה בנושא הבחירות. לליבמן אין טיפת נסיון וחוסר ידע בניהול ארגון בטח מועצה מקומית.... אל תתגלח עלינו ליבמן.
טיפה ענווה לא תזיק לך
משה | 11-10-2018 12:19
עד היום הערכתם את אליהו על המסירות נפש שלו בהגנה על הישוב, מרגע שבעוונותיו העז להגיש מועמדות לראשות המועצה, ברגע התהפכתם והפכתם אותו למפלצת.. אנשים יקרים- תתבגרו עברנו את הגיל הרך, אפשר לטעון 1000 טענות למה לא ועדיין לכבד את עצמכם. תגובות כאלו מראות על איבוד שליטה ועשתונות, מי שלא מסוגל לשלוט על עצמו ועל נתיניו.. כנראה לא יכול להנהיג
9
האיש לא מתאים!
תושב הקריה | 10-10-2018 21:15
ליבמן הקריב את האידאולוגיה שלו עבור הכסא. הוא מוכר לנו שהלב הטוב שלו ינהיג את הקריה ובאותו זמן נוטש את רבותיו ובית המדרש שגידל אותו. אם כל מה שצריך כדי שהוא ירמוס את עקרונותיו זה מקום עבודה, מה יקרה כשיצטרך לעמוד בלחצים אמיתיים? אנחנו רוצים ראש מועצה שהמוח שולט על הלב, לא את ההפך.
אליהו עקרונות מכר
כל מילה בסלע | 11-10-2018 9:45
בנזיד עדשים
10
הרבה סיסמאות בלי כיסוי
דוד | 10-10-2018 21:19
בנתיים לא ראינו שום תוכנית עבודה מליבמן הכל סיסמאות ריקות מתוכן. הרשימה שלו מורכבת מאנשים שהפילוג של היישוב זה החותמת שלהם(ברמסון ואזולאי) ואחרי כל זה הוא מדבר על אחדות חחחח מצחיק מאוד...
11
בדיקת נתונים
לא ברור | 10-10-2018 21:52
חבל מאוד שליבמן לא מראה את כוחה של אחדות להצטרף ללוינגר. אם מדברים על דוגמא אישית... חשוב לבדוק עובדות כמה רגליים שמו ללוינגר בקידום הקריה ובדאגה לאחדות. פעם אחר פעם ספג מעצורים מהאופוזציה שרק מחפשת להוציא לעז על אדם שמוביל יחד עם הרבנים את הקריה בתשומת לב לכל חלקי האוכלוסייה.חבל מאוד שזה המצב.
12
ישראל ליבמן התמודד על ראשות מועצת בית אל
אותו חומר? | 10-10-2018 22:08
הובס בבחירות ולבסוף פרש כדי לסדר לאשתו שירה ליבמן את המשרה היוקרתית של מנכלית המועצה על אף שהיא לא נבחרה במכרז, לאחרונה הסתבר שהיא הסתירה ניגוד עניינים חמור, מנכל עמותת שלווה שהחליף את בעלה כחבר מליאה, תמך בהעלאת משכורתה בזמן שהיא כיהנה כחברת ועד בעמותת שלווה, לא היא, לא מנכל שלווה ולא ישראל ליבמן ראו צורך לדווח על הקשר ביניהם שנחשף בכתבה שעלתה באתר ניוז... מעניין מה יש לאליהו יש לומר על זה.
זה מידע חמור שדווח עליו בתקשורת. מעניין
בזאת תבחנו | 11-10-2018 19:23
מה יש לאליהו לומר על זה, וכיצד היה נוהג אם מקרה כזה היה קורה אצלו.
* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות ד
* אין לשלוח תגובות ה | 11-10-2018 13:57
* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע
* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור
* אין לשלוח תגובות | 11-10-2018 13:56
* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע למה את כותבת דברים לא בדוקים? ומה זה קשור בכלל? לשון הרע זה חמור.
13
סוף סוף מועמד ראוי
מוריה | 10-10-2018 22:15
מלאכי התנהג כמו פיל בחנות חרסינה
14
יאללה אליהו בהצלחה
רעיה | 10-10-2018 22:15
אני חייבת לך את החיים של בעלי. תצליח
15
תגובה
משה כהן | 10-10-2018 22:16
ליבמן אדם נפלא, בעל ענווה שיודע לאחד את כולם!התגובות השליליות רק מוכיחות עד כמה יש זלזול בחברים החשובים שהיו באופוזיציה, ולכן צריך מנהיגות מאחדת!
16
ראוי להוביל ראוי להנהיג
יאיר עד שבחברון | 10-10-2018 22:16
הגיע הזמן להחליף את הראש שיראה כאן אזרחים ותושבים שמוכנים לתרום ולהרתם ולא רק למה שנראה לו ומסתדר לו.
17
ראוי ביותר!!!
מרדכי | 10-10-2018 22:19
אדם בעל ערכים. שמו הולך לפניו. ניכרים דברי אמת . לא צריך להיות חזק בפרסום כאחרים. האמת והיושר ינצח את הפרסום!!!
18
רק מלאכי כי אחריות מנצחת!
אחד שיודע | 10-10-2018 22:25
אליהו מוביל חבורה של אנשים המצטיינים בפילוג ותו לא. רק מלאכי יצליח לעמוד איתן מול המפלגים ולהמשיך להוביל את הקריה בנאמנות!!
נעים מאוד
משה בוטביה | 11-10-2018 12:11
פלוני אלמוני היקר, נעים מאוד! אני אחד מהחבורה שקראת לה פלגנית.. חבל שאתה יורד לרמות כאלה מבלי להכיר את האנשים ברשימה. מותר לך וזכותך לא להסכים- אסור לך להכפיש ולהוציא שם רע על מי שאתה לא מכיר. יום טוב
19
ליבמן
ישראל אזולאי | 10-10-2018 22:31
זה מה שקרית ארבע צריכה מנהיג למופת .צנוע ומוכשר.
אתה לא רצוי שם
הייתי בישיבות מועצה | 11-10-2018 0:39
ראיתי אותך בפייסבוק בשידורים חיים מהמועצה. בושה שאתה נציג ציבור, רק מחפש לתקוע מקלות בכל מהלך שלוינגר עשה. לטובת קרית ארבע, תפרוש. וזה שליבמן חבר אליך צריך ללמד אותנו דבר אחד או שניים.
20
ליבמן יהיה ראש המועצה הבא
דניאל דא קוסטה | 10-10-2018 22:31
לא ניגרר להכפשות והשמצות. לא נצעד בדרך הזו. לא גדלים מהקטנת האחר. ממש נמאס מרצח אופי שמנהלים גורמים מסויימים לכל מי שמציע אלטרנטיבה לקריה. אני רואה שכל המשמיצים ומדברי לשון הרע עושים את זה בעילום שם או עם שם פרטי בלבד… מה זה מלמד אתכם? אחד המגיבים שואל בתמימות: מה יקרה כשיצטרך לעמוד בלחצים אמיתיים? ובכן, מי שנכנס לסמטה המפורסמת פעמיים וקיבל צלש על מנהיגות לא נראה לי כמו אחד שלא יעמוד בלחצים. אליהו הוכיח עצמו נספיק וזו הסיבה שכל כך הרבה אנשים בקריה מעריצים אותו. אני קורא פה לכולם לנהל מערכת בחירות הוגנת נקיה ומכבדת. בהחלט יש מקום לביקורת אך רק לכזו שהיא עניינית. אין מקום להשמצות בעילום שם.
בריכה מעורבת
שמעון | 11-10-2018 2:06
אתה הכי מי שהתנגד לבריכה המעורבת, וידעת שמלאכי פתח את הבריכה המעורבת. ועכשיו אתם מתכוונים להשתמש באליהו שלא יפתח את הבריכה המעורבת לחילונים. בגלל זה אתם תומכים בו. לכן חברים הממלכתיים דעו לכם שאליהו נכנס לסעיה של ברמסון לכן אין שום סיכוי שהוא יפתח את הבריכה מעורבת. אליהו הוא האורח שלהם.
21
ליבמן - הראוי ביותר לראשות המועצה
אחדות מנצחת | 10-10-2018 22:44
איש ישר נקי הגון איש של אנשים זאיש שיאחד את הקריה השסועה והקרועה כבר כ 10 שנים זכות עצומה לקרית ארבע.
22
רק ליבמן
רק ליבמן | 10-10-2018 23:01
רק ליבמן יביא אחדות בקרית ארבע! איפה שמלאכי נכשל ליבמן יביא בשורה חדשה ומאוחדת...
ליבמן מנהיג שכל ציבור היה משווע לאחד כזה.
זו האמת! | 13-10-2018 20:50
ענווה, חריצות, איכות.
אחדות
דניאל דא קוסטה | 11-10-2018 8:09
במבחן המציאות המועצה התנהלה בלאומתיות. ראש המועצה לא השכיל לאחד ולשתף בעשיה את כל נציגי הציבור. ראש המועמה בחר להתעלם ולמדר את רוב חברי המועצה ולמנוע מהם קבלת מידע. הדבר הגיע לכדי אירוע מצער שלא אזכיר במפורש מפאת כבוד המועצה והישוב. בצער רב אני רומז על האירוע אך אין ברירה. כך אי אפשר להמשיך ועלינו לשנות את תרבות החשיבה. חייבים התחלה חדשה. ראש חדש.
23
חייבים להחליף את הראש
תושב הקריה | 10-10-2018 23:17
10 שנים אין עידוד לתעשיינים אין תיירות צריך להחליף ראש. אליהו איש ישר והגון שידע לחבר את הקצבות לתת לאנשים נוספיםאת מקומם ולמנף את המקום להצלחה.
אליהו שהמקום ינחם אותך
סוס מנצח לא מחליפים | 11-10-2018 9:48
איך נפלת לברמסון
10 שנים יותר מידי. תודה מלאכי. ברוך הבא ליבמן
אורי | 10-10-2018 23:46
10 שנים יותר מידי. תודה מלאכי. ברוך הבא ליבמן
24
אליהו ליבמן ראש המועצה
משה | 10-10-2018 23:31
קרית ארבע חייב שינוי אליהו זה בדיוק איש הנכון
25
רק ליבמן
אורי | 10-10-2018 23:45
רק ליבמן יוביל את הקריה למקום טוב יותר!
26
הגיע הזמן לשינוי
דניאל הורביץ | 10-10-2018 23:46
הגיע הזמן לראש מועצה שיתן ביטוי לכלל הכוחות בעיר ולא רק לאלה המיישרים איתו קו.
27
אליהו ליבמן לראשות!!
קריית ארבע | 11-10-2018 0:17
ולא כל המגיבים מטעם.. שרוצים לשמור על הנוחות שלהם והקירבה שלהם לצלחת. אמת שללוינגר יש כישורים אבל להנהיג פחות מתאים יוכל לשמש שר חוץ מדהים ונפלא במועצה בראשות ליבמן
28
אליהו אדם מדהים!!
חברון | 11-10-2018 0:19
חזק ואמץ בעה אתה ראש המועצה הבא. אדם שיראת שמיים ותורה חשובים לו ולא פחות מכך יודע להנהיג ולהוביל
29
טרור מחשבתי
איש פשוט | 11-10-2018 0:33
לא יכול להיות שאסור לחשוב אחרת!?? התגובות פה נגד ליבמן הם הזויות, וככהנ בתשלום, לא יתכן שישלטו פה באלימות מחשבתית ומי שמעז לחשוב אחרת הוא קיצוני או מושחת. מלאכי רוצה קדנציה נוספת ויעמיד עצמו לבחירת הציבור והציבור יבחר כטוב בעיניו. אליהו איש ישר לכל הדעות, אמיץ לכל הדעות, שבא להציב אלטרנטיבה (באמת איך הוא מעז) . איך הגענו למצב שבעיר כה קטנה מפחדים לומר שיש פה בחירות, מפחדים להצטלם עם אליהו מחשש שיבולע להם מראש המועצה....!!? איך התדרדרנו לשפל כזה רק על השיח הכוחני הזה צריך להחליף הכל שם....
ואולי התגובות האוהדות לליבמן הן מטעם? או ממומ
חברון | 11-10-2018 10:58
אתה סותם פיות! מותר להתנגד לליבמן ולתמוך בלוינגר ומותר ההפך! שטויות אין פה טרור מחשבתי! הטרור היחיד הוא של ברמסון! מי שלא איתו הוא לא מדבר איתו ובודאי אם יזדקק לאירגון החסד לא יקבל כלום. אנשים מצביעים לו רק בשביל חבילות החסד שלו כביכול. ליבמן אדם טוב שנפל לפח של ברמסון
30
תודה מלאכי ושלום. ברוך הבא אליהו ליבמן ראש המ
אחדות מנצחת | 11-10-2018 0:56
אליהו מציל את קרית ארבע מה........ (השלם את החסר) הכי גדול שהיה אי פעם בשילטון המקומי.
31
תתחדשו
מתבונן מהצד | 11-10-2018 1:04
התגובות המשמיצות פה מאפיינות רודנים, מה ז'תומרת ליבמן מפלג!!?, הוא מתמודד ראוי אין חולק על כך כל התגובות הם על עצם זה שהוא העיז להתמודד. לקרוא ולא להאמין. מאיפה החוצפה לדרוש דבר כזה? רק על זה הראש הנוכחי חייב לעוף, איך התדרדתם לשיח כזה קרית 4 תתחדשו!!!
למתבונן מהצד
קלעת בול ! | 12-10-2018 9:30
אורח לרגע רואה כל פגע. !אם אתה באמת מתבונן מן הצד, הצלחת ברגע אחד לאבחן ולהגדיר את הסיפור. כל הכבוד !
32
ליבמן מנהיג ומנהל מצטיין
קרית ארבע חברון | 11-10-2018 5:18
עלו פה טענות שליבמן לא התנשא בניהול מועצה . אז דבר ראשון ליבמן היה מגד שהרים את הגדוד שלו מרמה מאוד נמוכה עד לגדוד מצטיין נוסיף לזה את כל שנותיו כמנהל מחלקת ביטחון בחברון, ובקרית ארבע בזמנים הכי קשים שבמהלך תקופות אלו הראה גם כושר מנהיגות וגם ניהול תקין מקצועי ויישר . ב. אין אדם אשר נולד להיות ראש מועצה וכולם לומדים את זה תוך כדי עבודה רק נזכיר לכם שמלאכי הגיע למועצה גם כן בלי רקע ניהולי של מועצה אלא בסהכ ניהל מדרשה.
כל שנותיו כמנהל מחלקת בטחון...
תושב הקריה | 11-10-2018 11:06
שנה וחצי על פי טענתו... למה הוא עזב כל כך מהר?
מלאכי הריץ סיעה 2 קדנציות
איזה חוסר בסיס | 11-10-2018 9:50
היה סגן ראש המועצה ורק אז נבחר חבר ליכוד שנים בנאדם עם אחריות
33
תגובה לשמעון האנונימי
דניאל דא קוסטה | 11-10-2018 7:58
ושמעון האנונימי מגיב כך אתה הכי מי שהתנגד לבריכה המעורבת, וידעת שמלאכי פתח את הבריכה המעורבת. ועכשיו אתם מתכוונים להשתמש באליהו שלא יפתח את הבריכה המעורבת לחילונים. בגלל זה אתם תומכים בו. לכן חברים הממלכתיים דעו לכם שאליהו נכנס לסעיה של ברמסון לכן אין שום סיכוי שהוא יפתח את הבריכה מעורבת. אליהו הוא האורח שלהם שמעון האנונימי חושב שהוא יכול לומר חצאי אמת ואי אמת בחסות האנונימיות... ובכן לוינגר פתח את הבריכה רק כי הוא אולץ בבגץ ולאחר מכן דאג לסגור בטענה של גרעון שהוא גרעון מדומה (מוכח במסמכים) ורק כי נגרם לו נזק אלקטורלי בעקבות הסיפור. ובנוגע לבריכה; לפעמים, פוליטיקאי עושה מהלך לא פופולארי, אבל מהלך שהוא מאמין בו. הוא יוצא לציבור ואומר: ככה החלטתי ואני מוכן לשלם על כך מחיר פוליטי. לא משנה באיזה כיוון ומי הציבור שיהיה מאוכזב; זה יהיה ראוי להערכה. זו פוליטיקה אחרת, זו פוליטיקה נקיה. זו בעצם מנהיגות. בכוונה לא נכנס למחלוקת בנוגע לבריכה, עכשיו הזמן לערוך שינוי שיאפשר את הפיוס וההדברות לה כולם מקווים. בתקווה לעתיד טוב.
34
חברים לתקוף רק מזיק לנו
מתומכי מלאכי | 11-10-2018 9:08
חברים אני מתומכי מלאכי. אבל חלק מאתנו בתגובות תוקפניות מבלי משים עושה עבודה לליבמן. לא לחינם כל הזמן רואים לו יותר תומכים , יותר שלטים . מניסיון : תגיבו חיובי , לתקוף את היריב רק עוזר לו.
35
ליבמן בהחלט ראוי. מרענן,נקי כפיים ורחב כתפיים
בנייני ה500 | 11-10-2018 9:26
גילוי נאות: אני תומך בליבמן בגלל טובות שעשה לי, אם זה טרמפים בסבר פנים יפות עם הג'יפ שלו, כולל מרדף אחרי האוטובוס האחרון בערב שבת.. ואם זה ההארת פנים בכל פעם שנתקלנו, גם לפני שהכיר אותי.. השלמת כמה שקלים כשחסר במכולת וכדומה.
36
איש צבאי למופת שאוהב את אליהו
במקרה שאליהו יבחר | 11-10-2018 9:27
מחירי הדירות ירדו מדבר על תעשייה ואין לו מושג מזה מדבר על תיירות חושב שזה צבא מדבר על תיירות חושב שזה צבא מדבר על אחדות בקרית ארבע חושב שזה צבא הלו תתעורר !!! מה הוא עשה בחיים שלו זה להניע משרדים ממשלתיים אם להחליף את מלאכי מעדיף את רודריג
37
מצביעים
אוהבים את אליהו יותר | 11-10-2018 9:30
אוהבים את אליהו יותר בוחרים מלאכי אליהו אתה מתוק וצדיק כל חייך תחזור לביטחון זה מה שעשית זה מה אתה טוב
38
בתור
ליבמן תותח על בתור | 11-10-2018 9:33
בובה לתאטרון איך שיחקו בך חשבתי לבחור בך אבל אתה חתיכת בובה על חוט שמושך בה אדם שמנהיגות ואחדות היא ממנו והלאה והלאה והלאה
39
בעזה
אליהו ליבמן | 11-10-2018 9:35
תלך לעזה שם אולי תיהיה יעיל הרי ביטחון אתה יודע ענווה עלק
40
ענווה
ליבמן | 11-10-2018 9:36
עלק ענווה ענווה זה לדעת את המקום שלך ילדון חסר ניסיון איך פיתו אותך
41
למה שלא תרוץ להיות
רגע ליבמן! | 11-10-2018 9:37
ראש ממשלה נגיד???
42
אבל
אולי בוחר בליבמן | 11-10-2018 9:38
לנשיאות ארצוץ הברית את טרמאפ יצליח לנצח רק איש צבא שיודע לעשות רק צבא שבשבילו זה הכל בחיים
43
הקריה זה קטן עליך
אליהו היקר | 11-10-2018 9:39
למה שלא תרוץ לראשות הממשלה? חבל על הניסיון הציבורי שלך
44
ליבמן וברמסון (=ברמסון)
רק לא מלאכי! | 11-10-2018 9:42
מתנהגים כמו השמאל האומלל שאמר רק לא ביבי אליהו חבל עליך הערכתי אותך ולעולם לא עוד
45
אני לא מהקריה אבל
שרה לוין | 11-10-2018 10:50
מכירה את אליהו איש רציני שירים את המקום בכוחות משותפים
46
אליהו לפחות ישר ולא צבוע תקראו
תושב חילוני עונה | 11-10-2018 10:54
לוינגר הבטיח לחילוניים שיפתח בריכה מעורבת ואחכ הבטיח לרבנים שיסגור אותה לפתוח הוא השתמש בכיסוי של בגץ ולסגור הוא שלח את יד ימינו שנמצא ברשימה ישראל ליאור לבקש מאנשים לבטל את המנויים היום אין לנו בריכה בכלל באשמת מלאכי אני מעדיף את ליבמן שיגיד בפנים את מה שחושב ולא ישקר את כולם כל הזמן כמו מלאכי
47
אליהו גיבור ישראל
אהרן גרנות | 11-10-2018 12:03
אליהו האהוב והגיבור, בן תורה מחד ודמות בטחונית מאידך שמסר את נפשו עבורנו. תושבי חברון על שכונותיה החדשות והישנות חבים לו את חייהם. מלח הארץ דמות משכמו ומעלה. באמת דמות מאחדת באישיותו. היית מעלה על דעתך שמחר בבוקר אתמודד על מכרז של רכז בטחון בישוב כל שהוא, ואטען שאני אבא של 30 חיילים בודדים ושומע את שיחם ושיגם ועל סמך זה אדע לנהל אירועים בטחוניים? היו שולחים אותי לאישפוז ובצדק. ההתמודדות הפעם היא לא על תפקיד הנשיא הממלכתי והמאחד של הישוב, ההתמודדות היא על יכולת הניהול של הגוף הציבורי שנקרא מועצה מקומית קרית ארבע חברון. כל השבחים שבהם הכתרתי אותך שהם אמיתיים מעומק הלב אינם מכשירים אותך להיות ראש מועצה. אתה באמת חושב שתוכל להביא תקציבים כמו מלאכי לוינגר? שתוכל לנהל גוף ציבורי גדול כמו מועצה? על סמך איזה ניסיון. כשמלאכי התמודד זה היה אחרי כמה שנות ישיבה במועצה כחבר. אני כועס על אלה שמריצים אותך. לקחו דמות נעלה ותמימה שבאמת יש לה זכויות רבות דמות מוערכת ונערצת בענייני בטחון והכניסו אותה לתפקיד שאין לו כל קשר אליו. אתה אליהו בתמימותך הלכת על זה, המעטת מערכך יצאת מהקונזנזוס ואגב עוד לא מאוחר לתקן ולהשאיר את הזירה למתאימים. גם אני לא מתמודד, אני פשוט לא מתאים.
48
בקריית ארבע אין מקום לחילונים!
אין מה להתנצל | 11-10-2018 18:44
רוצים פריצות? לכו לתל אביב. לא בעיר האבות!
49
אליהו התמים כלי משחק בידי מתנגדיו של לוינגר
רוני | 12-10-2018 14:03
מתנגדיו של לוינגר רואים את טובת הקליקה שלהם, הם חסרי חזון ומעוף, אך הם חכמים והשכילו להפיל ברישתם את אליהו, ממש כמו הנחש שפיתה את חווה. הם מדברים כביכול בשם האחדות ובשם סיסמאות ריקות אחרות שנועדו לנעום לאוזני התושבים כשהמטרה היא אחת להגשים את חזון המגלומניה שלהם ולשלוט בקריה. אני תפילה שתושבי הקריה אינטליגנטים מספיק ושהקריה יקרה לליבך והם לא קונים את השקר הזה
50
אוהבים את אליהו. בוחרים מלאכי
אתי | 12-10-2018 14:13
וחבל שאליהו התפתה להיכנס למשחק המלוכלך הזה תשאיר את זה לאנשים המתאימים ותמשיך להתעסק במה שאתה טוב בו. אגב שמעתי שאפילו אחיו של אליהו, שכל אחד מהם משכמו ומעלה קוראים לו לפרוש ולא לרוץ מול מלאכי
51
רק רב מלאכי לוינגר
גנא | 23-10-2018 0:47
לוינגר קידם את הקריה בכל המובנים בקודש וברוח וכתושב המקום אני חש שלכל אחד חיי להיות הכרת תודה בסיסית למי שהציל את הקריה מהחלנה רק לוינגר!!!! וגם הוא הבן של אז בואו..