קבר אלעזר חולל בכתובות בשבח רוצח משפחת פוגל - סרוגים

קבר אלעזר חולל בכתובות בשבח רוצח משפחת פוגל

בגשם שוטף עלו אתמול כחמש מאות מתפללים לקברי אלעזר ואיתמר בני אהרון ושבעים הזקנים, בכפר עווארתא שבשומרון. עם הגיעו הזדעזעו לגלות כי פלסטינים חיללו את הקבר בגרפיטי לאומני וכתובות נאצה בערבית המהללות את חכים עוואד, מבצע הטבח בחמשת בני משפחת פוגל הי"ד.

author-image
קבר אלעזר חולל בכתובות בשבח רוצח משפחת פוגל
  המצבה המחוללת. (מועצה אזורית שומרון)

למרות הגשם השוטף, עלו אמש (ג') לאורך הלילה למעלה מחמש מאות אזרחים מרחבי הארץ לקברי אלעזר, איתמר ושבעים הזקנים בעווארתא שעל יד איתמר בשומרון.

מאות המתפללים הגיעו למקום לרגל הילולת שבעים הזקנים, בכניסה מאושרת ומאובטחת, שהתקיימה בארגון אגודת "שכם אחד", המועצה האזורית שומרון, המועצה הדתית שומרון ובסיוע ועד מתיישבי השומרון והתקיימה באבטחת חיילי צה"ל מחטיבת שומרון ומגדוד 51 של גולני.

עם הגעת המתפללים הראשונים למקום, הם הזדעזעו לגלות כי פלסטינים חיללו את קבר אלעזר בן אהרן הכהן בגראפיטי לאומני וכתובות נאצה בערבית המהללות את הרוצח חכים עוואד, מבצע הטבח בחמשת בני משפחת פוגל הי"ד, שנדון לחמישה מאסרי עולם.

המתפללים וכוחות צה"ל הביאו למקום צבע לבן וניסו לצבוע את המקום.

יצויין כי בעבר חיללו הערבים מס' פעמים את הקבר, ורק לפני כשבוע וחצי פרסמו גורמים רשמיים שונים הודעה לתקשורת, בה הדגישו שהרשות הפלסטינית תשמר ותמנע את חילול הקברים, מה שהתברר כלא  מדויק.

מאות המבקרים התפללו בקבר אלעזר, איתמר וקברי שבעים הזקנים, מנהיגי עם ישראל לאחר יהושע בן נון.

ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה הביע הבוקר זעזוע מחילול הקבר: "אם מישהו היה צריך עוד הוכחה על הברבריות והרצחנות של אויבינו המנסים לפגוע במדינת ישראל, מי שעוד מתפתה לסמוך במשהו על מחבלי הרשות הפלשתינית, שיביט בכתובות הנאצה והגרפיטי על קבר אלעזר, המהללות את הרוצח מבצע הטבח באיתמר".

"חולשה מזמינה לחץ, אין ספק שהחולשה שמפגינה הממשלה מעלה את המוטיבציה והחוצפה של הערבים לבצע מעשי נבלה כאלו. אנו מקוים כי הממשלה תתעשת ותתחבר למורשתם של אלעזר, איתמר ושבעים הזקנים אשר הובילו את עם ישראל בתקופת כיבוש וירושת הארץ לאחר יהושע בן נון, מורשת האמונה וההליכה באומץ. אנו חזקים, צריך שרק ההנהגה לא תשבר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ערבים....
שפוי | 01-02-2012 10:06
למה כבר יכולנו לצפות...