הנהלת אינטל העולמית הגיעה לביקור בישראל - סרוגים

הנהלת אינטל העולמית הגיעה לביקור בישראל

משלחת של בכירי הנהלת חברת אינטל העולמית הגיעו לביקור ראשון בישראל. במסגרת הביקור הבכירים ייפגשו עם ראש הממשלה, יבקרו במרכזי אינטל בארץ ויחנכו מרכז חדש לבינה מלאכותית בטכניון

הנהלת אינטל העולמית הגיעה לביקור בישראל
  ההנהלה הגיעה לביקור בישראל. משרדי אינטל העולמית בקליפורניה (צילום: שאטרסטוק)

משלחת של בכירי הנהלה בחברת אינטל העולמית הגיעה הבוקר (שלישי) לביקור בישראל, כשמדובר בפעם הראשונה שבה הנהלת החברה מבקרת בארץ. את המשלחת מוביל המנכ"ל הזמני של אינט בוב סוון, כאיתו הגיעו הסגנים וונדל ברוקס, גרגורי ברייאנט ורג'באלי רג'ה.

במהלך הביקור הבכירים ייפגשו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וכן עם פרופ' אמנון שעשוע, סגן נשיא בכיר באינטל ישראל ומנכ"ל חברת הבת מובילאיי, שנרכשה כזכור על ידי אינטל תמורת 15.3 מיליארד דולר. בנוסף המשלחת תסייר בקמפוסים של אינטל בירושלים, חיפה, יקום, פתח תקווה וקריית גת, כשבכל קמפוס הבכירים יפגשו עם עובדים ומנהלים וישמעו מהם על הפיתוח של החברה בישראל.

עוד ישתתפו בטקס החנוכה של מרכז חדש לבינה מלאכותית בטכניון, שהוקם במסגרת שיתוף פעולה בין אינטל והמוסד האקדמי. את ביקורם בישראל יסיימו באירוע מיוחד עבור עובדי החברה הישראלים, במסגרתה יחשפו את הדור החדש של מעבדי ה-Core 9000 שלה.

המנכ"ל סוון אמר עם הגעתו לישראל כי הביקור "נועד על מנת ללמוד לעומק את תפקידה הייחודי של ישראל כמקור לחדשנות טכנולוגית עולמית". לדבריו, "הביקור ממחיש את מחויבותנו לישראל, ואת אמונתנו שהיא זרז המקדם את הטכנולוגיות שיניעו את העידן הבא. ישראל תהפוך למרכז עולמי של טכנולוגיות נהיגה אוטונומית, בינה מלאכותית ומחשוב ליבה- שכולן חשובות ביותר לעולם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו