בשורות טובות: הפצועה מהפיגוע שוחררה לביתה - סרוגים

בשורות טובות: הפצועה מהפיגוע שוחררה לביתה

שרה וטורי, האישה שנפצעה אתמול באורח קשה בפיגוע הירי באיזור התעשיה 'ברקן', שוחררה לפני זמן קצר לביתה. מוקדם יותר היא שחזרה את רגעי האימה

שרה וטורי, האישה שנפצעה אתמול (ראשון) באורח קשה בפיגוע הירי באיזור התעשיה 'ברקן', שוחררה לפני זמן קצר לביתה.

וטורי נפצעה באורח קשה אך תהליך החלמתה התקדם במהירות והיא שוחררה מבית החולים בילינסון לביתה. בפיגוע נרצחו זיו חג'בי וקים לבנגרוד יחזקאל.

מוקדם יותר שחזרה וטורי את את רגעי האימה ממיטתה בבית החולים, ותיארה את הרגעים הקשים בהם המחבל ירה בה לאחר שחיסל את חבריה לעבודה.

לדבריה של וטורי בת ה-54, המחבל נתקל בה במסדרון המפעל לאחר שהיא יצאה מחדרה כששמעה את היריות שהובילו למותם של קים יחזקאל-לבנגרונד ז"ל וזיו חג'בי. הוא ירה ופגע בעובד, אך היא הצליחה להימלט ממנו. "ברחתי חזרה למשרד שלי, ומיד נכנסתי מתחת לשולחן" סיפרה. "שמתי יד בפצע, וראיתי שאני מדממת. כל מה שהיה לי בראש זה לנשום".

"אז שמעתי עוד ארבע או חמש יריות חזקות והצטנפתי מתחת לשולחן. הוא חזר אלי למשרד וראיתי את הרגליים שלו, אבל תוך שנייה או שתיים הוא נעלם והמשכתי לנשום" הוסיפה. "אחרי כמה דקות באו שני המחסנאים, באסל ויוגב, שלא עזב אותי, טיפל בי במסירות שאין דברים כאלה. ממנו שמענו שזיו וקים כבר לא בחיים. הוא לא הפסיק לטפל בי עד שהגיעו הפרמדיקים".

עוד תיארה את הבהלתה לבית החולים והטיפול הרפואי שלו זכתה. "באמבולנס לא היו בני אדם, היו שם מלאכים. בטראומה טיפלו בי בצורה שאין לי מילים" אמרה בדמעות. "לשמחתי, אחרי ה-CT הודיעו לי שהפגיעה היא לא פנימית. הכדור נכנס ויצר דרך תעלה שומנית, ואין פגיעה באברים פנימיים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ברוך השם אבל
ברוכי | 09-10-2018 6:13
אין דו קיום זה שאלה של זמן עד הפיגוע הבא זו תממימות שמי שיש לו רישיון עבודה הוא אדם טוב אפילו מאלף אחד זה מות של יהודים