הרשות השנייה: אין אישור למיזוג בין ערוץ עשר לרשת

הרשות השנייה: אין אישור למיזוג בין ערוץ עשר לרשת

מועצת הרשות השנייה הודיעה רשמית, אין אישור למיזוג בין ערוץ עשר ורשת: "בקשת המיזוג אינה עומדת בדרישה לעודד תחרות בשידורים"

מכה לחדשות עשר: הרשות השנייה פוסלת את המיזוג
  (צילום: yaakov Naumi/Flash90)

לאחר מרתון דיונים שנערך אמש (א') בנושא מיזוג ערוץ עשר ורשת, מועצת הרשות השנייה הודיעה רשמית כי אין אישור למיזוג בין ערוץ עשר ורשת. זאת על אף שהמיזוג כבר נחתם ואושר לפני כחודשיים על ידי הרשות להגבלים עסקיים.

החלטת רשות השידור, היא מכה קשה במיוחד לחדשות ערוץ עשר שכתוצאה מכך עלולות להיסגר. הרשות השנייה הסבירה את ההחלטה בכך שהמיזוג לא יעודד את התחרות בין הערוצים, אלא רק יצמצם את מספרם. "בקשת המיזוג אינה עומדת בדרישה לעודד תחרות בשידורים,  לשקוד על פלורליזם בשוק הרעיונות והדעות הטלוויזיוני, להבטיח את מגוון החדשות בטלוויזיה המסחרי ולשמור על שוק איתן ובריא של הפקות מקומיות”.

עוד הוסיפו ברשות כי החלטה לאשר את המיזוג “חורגת מדרישת המחוקק כי הרשות תעודד את התחרות בשידורים, תשקוד על פלורליזם בשוק הרעיונות והדעות הטלוויזיוני, תבטיח את מגוון החדשות בטלוויזיה המסחרית, תמנע חיבור של קבע בין מעט צמתי השליטה החולשים על זרימתו של מידע חדשותי לציבור הרחב בישראל ותשמור על שוק בריא ואיתן של הפקות מקומיות ועיתונאות חדשותית”.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מיזוג עשר ורשת
צילי וגילי | 08-10-2018 21:26
מיזוג של עשירים שרוצים לצמצם ולשלוט בתקשורת מי שקשה לו שימכור ויעזוב יהיו אחרים שירצו את התחנות
2
למה לא צר לי?
צ'ייקובסקי | 08-10-2018 23:11
שיפטרו את כולם! שילכו הביתה! לא אשכח כמה התעלמו מעובדי ערוץ 1. הם גרועים, מגיע להם, הגיע הזמן הי התגובות מהקולגות. עכשיו תחפשו סימפטיה במקום אחר. לכו הביתה! הטובים שבכם ימצאו עבודה בתחום והרוב אולי יתקבלו כשומרים בקניון...