מו"מ מתקדם • מסתמן: זו המפלגה בה יתמודד גנץ - סרוגים

מו"מ מתקדם • מסתמן: זו המפלגה בה יתמודד גנץ

הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ מנהל משא ומתן עם ראשי מפלגת 'אחי ישראלי'- עדינה בר שלום ומיכאל ביטון' להצטרפות למפלגתם. על הפרק: הובלת המפלגה החדשה בבחירות הבאות לכנסת

מו"מ מתקדם • מסתמן: זו המפלגה בה יתמודד גנץ
  (צילום: תומר ניוברג/ פלאש90)

בחודשים האחרונים נערכו מספר סקרים אודות הצטרפותו של הרמטכ"ל לשעבר, רב- אלוף במי"ל בני גנץ, למפלגת העבודה, עם זאת גנץ ככל הנראה לא יתמודד בבחירות הבאות במסגרתה אלא יתמודד במפלגה חדשה.

על פי הדיווח בעיתון 'ידיעות אחרונות', בשבועות האחרונים מנהל גנץ משא ומתן עם ראשי מפלגת 'אחי ישראלי'- עדינה בר שלום- בתו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל, וראש עיריית ירוחם- מיכאל ביטון- להצטרפות למפלגה.

על פי הדיווח אחת האפשרויות שעלתה בשיחה בין הצדדים היא שגנץ יצטרף למפלגה- שרישומה יסתיים בקרוב- ויעמוד בראשה. עוד עולה כי טרם נקבעו מיקומים נוספים של שאר חברי המפלגה.

ביטון עצמו מסר ל'ישיעות אחרונות': "הקשר שלי עם בני גנץ התחיל על בסיס החיבור שלו לירוחם בתוכניות חינוך שהוא יזם אצלנו מאז שהוא השתחרר – וככה למדתי להעריך אותו מאוד. אני בהחלט רואה בבני מנהיג פוליטי ראוי, ובהחלט רואה בו שותף לבניית המהלך שאנחנו עובדים עליו כבר כמעט שנתיים".

ראש העיר הדרומית הוסיף: "יש לנו רעיון וחזון שנחוצים לחברה הישראלית, ואני פתוח בכל שלב לשותפות איתו גם במהלך הפוליטי. אנחנו מדברים על החזון להנהגה חדשה למדינת ישראל, אבל עוד לא היה לנו שיח קונקרטי על מקומות ברשימה לכנסת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מקובלים: עדינה וביטון יקבלו 'עמלק' קולות=240
עמוס | 03-10-2018 10:34
לא יותר
2
הכי אחי
רות | 03-10-2018 14:45
יופי. שגנץ מצטרף לפוליטיקה. יופי שלמפלגה חדשה ונקייה מסיאוב פוליטי מובנה.
3
הכי אחי
רותי | 03-10-2018 14:48
שכחתי שגם עדינה ברשלום היא אישה ראויה, עם עשייה מבורכת וגם ראש עיריית ירוחם, צעיר. נמרץ ועושה טוב לעירו. כבר שלושה אנשי טובים בפוליטיקה.
4
הלוואי והציבור יבין שחייבים אנשים חדשים ונקיי
צבר וותיק | 03-10-2018 17:26
חייבים לרענן את הפוליטיקה בישראל ורק ע הקמת מפלגות חדשות עם אנשים נקיים ללא רבב
5
מיכאל ביטון ,עדינה בר שלום,ואחרים
יוסי | 02-11-2018 15:09
דרככם היא הדרך הנכונה והראויה לישראל המובילה, החדשה ,המחברת ,המכבדת,עלו והצליחו .הציבור לא מכיר את פועלכם תגיעו לכנסת (גם לאופוזיציה) תידבקו בדרככם ותוך זמן של לא יותר מ 10 שנים יכיר הציבור יבין ואתם תהו המובילים את מדינת ישראל לעתיד טוב יותר בכל תחומי החיים.