''מפלח את הלב'': נתן גושן ומיה דגן נפרדים מארי נשר

''מפלח את הלב'': נתן גושן ומיה דגן נפרדים מארי נשר

"לפני כמה ימים חגגנו יחד, היום מלווים אותך בלכתך": הזמר נתן גושן נפרד מארי נשר, בנו של הבמאי אבי נשר שנפגע בתחילת השבוע בתאונת הפגע וברח בתל אביב

קורע לב: נתן גושן נפרד מארי נשר ז"ל
  (צילום: מתוך אינסטגרם nathangoshen@)

היום (ה') נקבע מותו של ארי נשר, בנו של הבמאי אבי נשר. הנער שנפגע בתחילת השבוע בתאונת הפגע וברח בתל אביב. הזמר ויוצר נתן גושן שחגג רק לפני מספר ימים עם ארי בפתיחת פסטיבל הסרטים בחיפה, בו הוקרן סרטו החדש של אביו "סיפור אחר" נפרד בכאב מארי הצעיר.

בפוסט עצוב, כתב גושן: "לפני כמה ימים חגגנו יחד, היום מלווים אותך בלכתך. ילד פלא, ילד אור. ארי נשר יהי זכרו ברוך", בצירוף תמונה עם ארי מהסט של הסרט של אביו, בו מככב גושן בתפקיד ראשי כחוזר בתשובה.

"אין באמת מילה שתכיל את עוצמת הטרגדיה"

גם השחקנית מיה דגן, שמככבת בסרט החדש של נשר לצד גושן נפרדה בפוסט קורע לב מארי: "אני באמת לא יודעת מה כותבים. מה אומרים. כי אין באמת מילה שתכיל את עוצמת הטרגדיה העצב והכאב שאבי ואיריס ותום צריכים להתמודד איתם עכשיו. אני מחבקת אתכם חזק ויודעת שאתם כל כך מלוכדים ושבדרככם האלגנטית והאצילית תדעו איכשהו לצלוח את הדבר הנורא הזה."

ארי ז"ל ויחד עם אביו אבי נשר (צילום: רפי דלויה)

עוד הוסיפה דגן בכאב: "זאת בכלל היתה אמורה להיות קומדיה רומנטית שלא היתה מביישת את דיסני, איך ברגע אחד זאת הפכה להיות טרגדיה? איזה אובדן מיותר. זה לא נתפס. זה לא הגיוני! זה מפלח את הלב. זה כואב בעצמות! ארי, רק אתמול חגגו לך 17. עכשיו נוח על משכבך בשלום. ילד. רק ילד!."

"היה קולנוען צעיר ומוכשר"

מוקדם יותר היום החליטה משפחתו לתרום את אבריו על מנת להציל חיים ומסרה בכאב: "רגע לפני שהלך מאתנו, חגג ארי שלנו יום הולדת 17. אף ילד בעולם לא צריך להסתלק ממנו בגיל 17. ארי שלנו לא היה רק ילד יפה תואר, הוא היה ילד מוכשר, סקרן, שנון וכל כך שמח. הוא היה קולנוען צעיר ומוכשר ותמיד ניסה לעזור לכל מי שהיה זקוק לו. הוא חלם להיות פרמדיק בצבא, ובשנה האחרונה התנדב מדי שבוע במד"א".

עוד הוסיפו כי "מגיל צעיר ארי עורר בכל מי שסבב אותו את הרצון לחיות ולשמוח וליטול חלק בדבר הנפלא הזה, שנקרא חיים". כאמור נפגע ארי בתאונת דרכים קשה ביום ראשון האחרון. במשפחה מתארים כי "ברגע אחד, עולמנו חרב עלינו. כנגד כל הסיכויים, נלחמנו איתו על חייו עד לרגע האחרון". אולם "משאפסה התקווה, החלטנו לתרום את איבריו של ארי בתקווה שיצילו את חייהם של אחרים. ברגעיו האחרונים ארי שלנו היה מוקף במשפחתו ובחבריו הרבים והאוהבים,שבאו לחגוג לו יום הולדת 17".

הלוויתו של ארי תתקיים ביום ראשון( 2018.09.30) בבית עלמין מושב אודים, בשעה 12:00 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מותו של ארי נשר ז"ל
אמסלם ריימונד | 27-09-2018 20:34
תהי נשמתו צרורה בצרור החיים. שלא תדעו עוד צער
2
אופנים
יואב | 28-09-2018 11:26
עצוב עצוב עצוב אבל או שכולם יעברו לאופניים או שלא יסעו קרוב לרכבים אבל בכלל אחרת זה ימשך סטטיסטיקה של מליוני טעויות וזה ימשיך כול עוד ...
3
כל ילד שנהרג הוא עצוב לא רק בנו של בימאי
אסף | 29-09-2018 14:30
כל ילד הוא ילד ומתחילת השנה נהרגו לצערי 30 ילדים מתאונות לא עשיתם כאלו כתבות בעדי לתת לנשפחות לנצור את רגע הטראומה . רק כשמדובר בבן של בכיר בממשלה או בן של בימאי .. אז לא כל ילד שנהרג דומה לילד הזה בשאיפותיו שניגזו ולמשפחה נשבורה שהשאיר יהי זכרו וזכרם של כל הילדים ברוך
4
ארי נשר
חנית ג'אגר | 29-09-2018 18:10
הלב ניקרע יהי זכרו ברוך משתתפת בצערכם