מרגש: צפו בשמחת בית השואבה למען ילדי עלה - סרוגים

מרגש: צפו בשמחת בית השואבה למען ילדי עלה

מאות אנשים ציינו אמש את תחילת חול המועד סוכות באירוע מרגש של חגיגות שמחת בית השואבה במרכז 'עלה' בירושלים לצעירים עם מוגבלויות. המשתתפים חגגו בריקודים שנמשכו שעות רבות, ובתחנות מיוחדות והפעלות לילדים

מרגש: צפו בשמחת בית השואבה למען ילדי עלה

מאות אנשים בחרו לציין אמש (שלישי) את היום הראשון של חול המועד סוכות באירוע מרגש של חגיגות שמחת בית השואבה במרכז 'עלה' בירושלים. יותר מ-300 חוגגים, בהם חניכי המרכז, אנשי הצוות, משפחות החניכים, מתנדבים ותושבי ירושלים, התכנסו במרכז 'עלה' לצעירים עם מוגבלויות, בריקודים שנמשכו שעות רבות, ובתחנות מיוחדות והפעלות לילדים.

ההשתתפות בשמחת בית השואבה המיוחדת של מרכז 'עלה' בירושלים הפכה למסורת בבתים רבים, ביניהם בבתי משפחות חניכים רבים. "זוהי ההזדמנות שלנו לחגוג יחד כל עם כל המשפחה", אמרה אמא של חנה, אחת החניכות. "אנחנו תמיד מקפידים להביא אתנו לאירוע המיוחד גם את כל בני הדודים, שכן זהו אירוע מיוחד שמאחד אותנו כמשפחה מלוכדת כשחנל'ה שלנו במרכז".

(צילום: דוברות עלה)

גם השכנים הגרים בסמיכות למרכז אינם מוותרים על החגיגות. "זהו אירוע חינוכי ומהנה מעין כמוהו" משתפת גילה לוי, שכנה מבניין סמוך למרכז שהשתתפה בחגיגות. "בכל שנה כשאנחנו מקבלים את ההזמנה לאירוע, אנו מתכננים את לו"ז חול המועד שלנו בצורה כזו שנהיה פנויים להשתתף. מלבד הילדים שלנו שנהנים מאד מהאווירה החגיגית, המוזיקה המשובחת וכל הצ'ופרים הרבים, גם בעלי ואני נהנים מאד ולא מוכנים לפספס רגע מהאירוע המעצים".

(צילום: עמיחי דוד)

"סוכות הוא חג של אחדות בעם ישראל", אומרת שלומית גרייבסקי, מנכ"ל מרכז 'עלה' בירושלים. "השירה והריקודים איחדו את הציבור הרב שהגיע לחגוג עמנו. זו כוחה של שמחה שפורצת גבולות, מגבלות. כשכולם רוקדים ושמחים יחד בלי מחיצות, ובלי כל הבדל בין גיל, דת ומצב רפואי, צעירים ומבוגרים, בני משפחה עם שכנים מהקהילה וכיפות מכל הסוגים – עם ישראל יחדיו. החניכים היקרים בעלה ירושלים נהנו מכל רגע באירוע המיוחד. החיוכים הגדולים העידו עד כמה נהנו להיות במרכז ולשיר ולרקוד יחד עם כולם! מי שלא ראה שמחת בית השואבה במרכז עלה ירושלים, לא ראה שמחה מימיו".

מייסד ומנכ"ל רשת מרכזי 'עלה' הרב יהודה מרמורשטיין ציין: "בלב ליבה של ירושלים אנו מקיימים את מצוות החג, במקום הזה שכולו דוגמא לארבעת המינים, שבו צריכים לעבוד כולם יחד. באירוע כזה באים לידי ביטוי אנשים במצבים שונים וביכולות שונות, המרכיבים את התמונה השלמה של כולנו יחד. גם אחרי 34 שנים אני עומד נרגש לראות את כולם מתכנסים יחד ושמחים בחג".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כל הכבוד! גדולים. מרגש ממש!!!!!!
שמוליק | 27-09-2018 7:35
כיף לראות איך עלה עושים כל הזמן טוב לילדים האלה. איזה אנשים מיוחדים!