נתניהו הורה: המשך תיאום בטחוני בין צה"ל לרוסיה - סרוגים

נתניהו הורה: המשך תיאום בטחוני בין צה"ל לרוסיה

ראש הממשלה התייחס בטרם יציאתו לעצרת באו"ם, למתיחות מול רוסיה: "ישראל תמשיך לפעול למניעת התבססות איראן בסוריה". והודיע כי צוותי עבודה של צה"ל והצבא הרוסי ייפגשו בקרוב להמשך התיאום

author-image
נתניהו הורה: המשך תיאום בטחוני בין צה"ל לרוסיה
  נתניה יוצא לאו"ם (צילום: קובי גדעון/ לע"מ)

לפני המראתו לניו יורק, שם ישתתף בעצרת הכללית של האו"ם, אמר ראש הממשלה נתניהו בנתב"ג לאחר ישיבת הקבינט המדיני בטחוני, כי ישראל תמשיך לפעול למניעת התבססות איראן בסוריה. והורה על המשך תיאום הביטחוני בין צה"ל לרוסיה.

נתניהו סיכם עם פוטין כי צוותי עבודה של צה"ל והצבא הרוסי ייפגשו בקרוב להמשך התיאום. "נעשה מה שצריך כדי להגן על ביטחון ישראל", אמר ראש הממשלה.

"בשלוש השנים האחרונות ישראל נחלה הצלחה גדולה מאוד במניעת ההתבססות הצבאית האיראנית בסוריה, ומניעת ניסיונות להעביר נשק קטלני לאיראן וחיזבאללה", אמר נתניהו בטרם ההמראה לעצרת האו"ם בארה"ב. אולם הדגיש כי "אין זה אומר שלא היו חריגות, אבל בסך הכל היתה הצלחה גדולה מאוד".

על האירוע הטרגי של הפלת המטוס הרוסי: ציין נתניהו כי שוחח פעמיים עם הנשיא פוטין, במהלכן הביע צער עמוק וכנה על אובדן החיים. "גם שרי הקבינט משתתפים בצער העמוק של העם הרוסי", הוסיף ראש הממשלה לאחר שהבוקר התכנס את הקבינט המדיני בטחוני לקבלת עדכון מלא על האירועים האחרונים.

בסופו הוחלט כי צה״ל ימשיך לפעול בסוריה: "הקבינט מנחה את צה"ל להמשיך לפעול מול ניסיונות ההתבססות הצבאית של איראן בסוריה תוך כדי המשך התיאום הביטחוני מול רוסיה", כך נמסר מהודעת ועדת השרים לענייני ביטחון לאומי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מה שחשוב זה מד שפוטין הורה
כל הכבוד | 25-09-2018 15:51
ביבי יכול להורות עד מחר.