החשוד בתאונת הפגע וברח: יצחק אספה ממ.ס אשדוד - סרוגים

החשוד בתאונת הפגע וברח: יצחק אספה ממ.ס אשדוד

יצחק אספה, שחקן מ.ס. אשדוד בליגת העל, הוא הכדורגלן שנעצר בחשד למעורבות בתאונת הפגע וברח אתמול בתל אביב, בה נפצעו שני נערים. בדמו אותרה רמת אלכוהול גבוהה פי חמש מהמותר

החשוד בתאונת הפגע וברח: יצחק אספה ממ.ס אשדוד
  אספה בהארכת מעצרו (צילום: מרים אלסטר/ פלאש 90)

הותר לפרסום: כדורגלן ליגת העל – יצחק אספה, שחקן מ.ס. אשדוד, הוא הכדורגלן שנעצר בחשד למעורבות בתאונת הפגע וברח אתמול בתל אביב.

בתוך כך, בית משפט השלום בתל אביב האריך הלילה (בין שני לשלישי) את מעצרו של אספה בתאונה בה נפצעו שני נערים, בן 16 באורח קשה מאוד ונער נוסף נפצע באורח קל. בדיון בהארכת מעצרו טענה המשטרה כי הוא לא משתף פעולה בחקירה ולא מביע חרטה על מעשיו. מוקדם יותר נודע כי בדמו אותרה רמת אלכוהול גבוהה פי חמש מהמותר.

נציג המשטרה אמר בדיון: "מדובר בתאונת דרכים קשה. החשוד הפקיר פצועים, נמלט מהמקום ושיבש חקירה". חוץ מהמסוכנות של החשוד, יש חשש לשיבוש נוסף". ראוי לציין שמעצרו הוארך ביומיים על אף בקשת המשטרה להאריכו בשבעה ימים.

עורך דינו של החשוד, אלון שליכטר, טען כי הארכת מעצר היא עונש של המשטרה בגלל שהשחקן בחר לשמור על זכות השתיקה: "מדובר באדם נורמטיבי וצעיר. אנחנו מבקשים מעצר בית מלא בכל תנאי שידרוש בית המשפט – דבר שימנע מסוכנות קיימת רק לנהיגה ברכב".

כאמור, שני שחקני כדורגל מליגת העל נעצרו ביום ראשון בערב בחשד שפגעו עם רכבם בשני נערים שרכבו על אופניים חשמליים בשדרות רוקח בתל אביב. בבדיקה שערכה המשטרה לנהג, עלה כי רמת האלכוהול בדמו עמדה על 250, בעוד שהרף המותר לנהג צעיר עומד על 50. הוא הובא לדיון בהארכת מעצרו, בעוד שהחשוד השני שוחרר למעצר בית. אתמול פורסם בכאן חדשות כי כדורגלן שלישי מליגת העל מסר עדות במשטרה ואחריה שוחרר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
יצחק אספה נהג רוצח!!
רועי.. | 25-09-2018 12:28
הם ידועים הגברים שבעדה והאלכוהול בדם שלהם!! בנס לא קורים מקרים נוספים, ממש נס!! בסרטון זה נראה בבירור שהנהג כיוון את ההגה לעבר האופניים. אין צורך במשקפיים כדי לראות-זאת!! יש לראות במקרה זה כמקרה בר בן זכאי!!
2
שום דבר לא מצדיק תאונת פגע וברח - תאונות
אוראור | 27-09-2018 18:06
כאלה לא שונות בהרבה מפיגועי דריסה.