פרויקט סוכות מיוחד: האושפיזין של אביב אלוש - סרוגים

פרויקט סוכות מיוחד: האושפיזין של אביב אלוש

אמנים, ח"כים ואישי ציבור נבחרים הצטרפו לפרויקט חג מיוחד בסרוגים, לאירוח וירטואלי בסוכתם. את מי בחר גלעד ארדן ועם מי רוצה לשתף פעולה קובי אפללו? והפעם: השחקן והזמר אביב אלוש

author-image
פרויקט סוכות מיוחד: האושפיזין של אביב אלוש
  (צילום: מתוך אינסטגרם avivalush@)

השחקן והזמר אביב אברהם אלוש בחר לארח השנה בסוכתו, את: אביתר בנאי

"הייתי מאוד רוצה לארח בסוכה שלי את אביתר בנאי, אחד האנשים הקסומים בעיני ומעבר להיותו גאון מוסיקלי המעבר, השינוי והדרך שהוא עשה מאוד מאוד מעניינים אותי ברמה האישית. לגמרי הייתי שמח לחפור איתו קצת בין השורות של הטקסטים שלו."

"אחד האנשים הקסומים בעיני" (צילום: יחצ ומתוך אינסטגרם avivalush@)

אביב אלוש מוסיף "הלוואי ויצא לי לשתף איתו פעולה בעתיד ולא משנה לי במה. אם זה איתו אני פשוט שם, אבל כמובן שבתחום המוסיקלי זה יהיה חלום".

מה תרצה לאחל לכבוד החג?

"אני מאחל לכולנו להבין מי אנחנו, שנקבל ונחבק את מי שאנחנו, שנאהב אחד את השני באמת! ההבנה הזו יכולה לחסוך הרבה אנרגיה מיותרת. יותר משלושת אלפים שנים כולנו יחד במסע מרתק שעדיין לא הגיע לסיומו וזה שאנחנו הדור שזכה להיות פה יחד בארץ ישראל זה חתיכת דבר לא מובן מאליו- זה הסיפור שלנו."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
יהודי פשוט
בס"ד | 25-09-2018 11:34
אשריכם ישראל כשאתם מבינים את הדרך הנכונה ללכת בה אזי בוודאי אתם ההיתפארות של השם יתברך ...כמו שאומר רבי נחמן מברסלב אפילו הרחוקים ביותר מתורה ומצוות כשהם עושים משהו לכיוון הקדושה אפילו כחוט השערה אזי אצל השם יתברך זה דבר גדול מאוד והשם יתברך מתפאר מאותו אדם איך שבמקום שלו ששם הוא מונח ששם רבו ההסתרות ובתוך כל החושך המסובב אותו הוא עוזב הכל ופונה להשם יתברך על זה נאמר ישראל אשר בך התפאר ואותו אדם זוכה שהשם יתברך יאיר עליו את אורו מספירת הכתר היינו שהוא זוכה להארה גבוהה יותר משל צדיקים כמו שכתוב במקום שבעלי תשובה עומדים וכו'...בעה עוד כל יהודי ויהודי יבין את האמת ונצא מכל השקר ויבוא משיח בן דוד ויבנה הבית בחג הסוכות הזה אמן.