מנהיג חיזבאללה: "המזימה הישראלית נכשלה" - סרוגים

מנהיג חיזבאללה: "המזימה הישראלית נכשלה"

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה שבר שתיקה בנאום מתריס במיוחד, בו טען כי "המזימה הישראלית נכשלה". לדבריו: "אם ישראל תכפה מלחמה על לבנון - היא תישא בתוצאות שלא צפתה מעולם"

author-image
מנהיג חיזבאללה: "המזימה הישראלית נכשלה"
  יו"ר חיזבאללה חסן נסראללה (צילום: עמוד הטוויטר של רשת PressTV)

נאום ההתרסה של חיזבאללה: יו"ר ארגון הטרור חסן נסראללה שבר שתיקה בנאום שנשא לרגל חג העשורא המצויין היום (חמישי) בלבנון. בדבריו איים על ישראל, והתגאה בכך שכבר אינו נושא נאום מתוך הבונקר, כפי שעשה פעמים רבות בעבר.

"בעבר כולם צחקו עלי ואמרו שאני מאיים מתוך מקלט" טען נסראללה. "עכשיו אני כמובן לא נמצא במקלט, אני נמצא במקום מסוים-  והעובדה שאני פה נואם מוכיחה שאתם מנסים לילות כימים להרוג אותי, ורק נכשלים. חיזבאללה נמצא בעמדה של כוח והתראה".

"הישראלים כועסים ומודאגים כי מזימתם נכשלה. הם תלו תקוות במה שקרה בסוריה ועיראק, אבל כל האשליות האלה התנפצו" הוסיף וטען. "הם מבינים שציר ההתנגדות חזק מתמיד, הם מבינים שיש מדינות חדשות שהצטרפו לציר ההתנגדות. עמים שהיו מחוץ לקונפליקט עם ישראל, היום הם חלק ממנו".

עוד התייחס לאפשרות של מלחמה נוספת בלבנון. "שראל מפחדת מכל מלחמה, הם מבינים שלמלחמה מולנו יהיו השלכות רבות באזור. נקודות החולשה שלהם חשופות, והם יודעים את החוזקה שלנו" טען. "ישראל מבינה שלאויבים שלה יש טילים מדויקים, ואין להם פתרון".

"אני אומר לישראל – תיזהרו" הוסיף לאיים. "כל מה שעשיתם עד עכשיו נגמר ותם. לא משנה כמה פעמים תתקפו, יש לנו מספיק טילים מדויקים ולא מדויקים ואמצעים אחרים. אם ישראל תכפה מלחמה על לבנון – היא תישא בתוצאות שלא צפתה מעולם. ישראל מבינה שאי אפשר לנצח מלחמה בטכנולוגיה, הגורם האנושי יכריע את המלחמה".

בסיכום נאומו אמר כי "לפני 1982 ישראל איימה לכבוש את ביירות- מי מדבר על זה היום?". לטענתו, "מאז שנת 2006 לא היה ישראלי שאמר 'אנחנו נפלוש ללבנון ונגיע לביירות' משום שמהלך כזה מצריך כוחות קרקעיים. אי אפשר לעשות כזה דבר עם חיל האוויר. אין עוד לישראל את הצבא הזה שיכול לכבוש קרקעית. לכן כל האיומים של ישראל מתמקדים בכוח האש ולא בכוח האנושי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
נסראללה צודק
ג'וני | 17-01-2019 10:04
נסראללה צודק