פלסטינים פרצו למתקן שאיבת מים בבקעת הירדן - סרוגים

פלסטינים פרצו למתקן שאיבת מים בבקעת הירדן

כוחות פלסטינים פרצו למתקן השאיבה של מקורות בצפון בקעת הירדן, וגרמו לנזק במתקן. כתוצאה, פעילות הקידוח במקור הושבתה ותושבים רבים נותרו ללא מים. במועצה האזורית זועמים: "מדובר בעוד עליית מדרגה מסוכנת"

פלסטינים פרצו למתקן שאיבת מים בבקעת הירדן
  החקלאים נותרו ללא מים. בקעת הירדן (צילום: משה שי\פלאש 90)

דרמה בבקעת הירדן: כוחות פלסטינים פרצו היום (שני) ברכב למתקן השאיבה של מקורות בצפון בקעת הירדן ליד היישוב מחולה- זאת למרות שבמקום יש שומר של המנהל.

הפורצים גרמו לנזק במתקן, ולמעשה הצליחו להשבית את פעילותו של הקידוח. כתוצאה, תושבים וחקלאים רבים נותרו למעשה מנותקים מאספקת מים בשעה האחרונה. .

האירוע התקבל בכעס רב במועצה האזורית בקעת הירדן. "מדובר בעוד עליית מדרגה מסוכנת במסגרת המלחמה שמנהלים הפלסטינים כנגד ההתיישבות היהודית בבקעת הירדן ובכלל" אמר ראש המועצה דוד אלחייני. "לא צריך להיות מומחה לביטחון בשביל להבין את חשיבות קידוחי המים לחיים באזור בקעת הירדן, והגיע השעה לשים לתופעה הזו סוף".

"הדבר אמור לגבי הנזקים אשר גורמים מחבלים פלסטינים לחקלאות ולהתיישבות, כמו גם לגבי קידוחי המים הלא חוקיים שמבצעת הרשות הפלסטינית" הוסיף ואמר אלחייני. "אני סמוך ובטוח כי כוחות הביטחון יגיע אל המפגעים, אך הנזק כבר נגרם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
פלסטינים אין דבר כזה פושעים כן
היהודי | 17-09-2018 15:41
אין עם כזה פלסטין אילו פשוט ערבים סונאי יהודים שרוצים להתנקל ולחסל. יש לזרוק אותם מהאזור לפני שהם יבצעו זממם ( יתבח אל יהוד )
לימודי ליבה דחוף!
יפה יוסף | 17-09-2018 19:40
שגיאות כתיב מביכות. בבקשה לחזור לספסל הלימודים והפעם לנסות להקשיב!