התעללות: נערים מיפו דקרו את חברם במברג - סרוגים

התעללות: נערים מיפו דקרו את חברם במברג

התעללות של נערים בחברם ללימודים הובילה לבסוף לדקירתו באמצעות מברג. המשטרה עצרה שני קטינים בני 15 ו-16 מיפו. מעצרם הוארך בבית משפט לנוער

author-image
התעללות: נערים מיפו דקרו את חברם במברג
  מעצר קטנים. אילוסטרציה (צילום: Hadas Parush/Flash90)

התעללות של נערים בחברם ללימודים הובילה לבסוף לדקירתו באמצעות מברגה. המשטרה עצרה שני קטינים בני 15 ו-16 מיפו. מעצרם הוארך בבית משפט לנוער

בתוך כך, בסוף השבוע התקבל דיווח מבית החולים על נער כבן 15 אשר נדקר בפלג גופו העליון באמצעות מברג ברחוב שדרות ירושלים ביפו. מחקירה מאומצת שניהלו חוקרי מחלק הנוער של משטרת יפו עלה כי החשודים שדקרו את הנער היו בני גילו שלמדו איתו באותו בית הספר והיום אף מתגוררים בסמוך אליו ולמשפחתו, כמו כן נהגו להתעלל בו זמן ממושך בעיקר תוך שימוש באלימות.

כאמור, בסוף השבוע לאחר שחשפו חוקרי המשטרה את זהות החשודים, הגיעו השוטרים לביתם של הצעירים ועצרו אותם לחקירה בסיומה נכלאו ומעצרם הוארך עד מחר, אז צפויה המשטרה לבקש שוב להאריך את מעצרם.

מדוברות המשטרה נמסר: "מאבק המשטרה בעבירות אלימות ובכללן כאלו המבוצעות בקרב קטינים ובני נוער ממשיך כל העת באופן גלוי וסמוי על מנת להצליח לאתר את אותם מבצעי עבירות, כל זאת למען שמירה על בטחון ילדינו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הנה הזדמנות לאבחן פסיכופתים עוד מנערותם
ישראלית | 29-09-2020 14:45
ולעקור אותם מן החברה. בני העשרה האלה צריכים להיות מועברים למיתקן בידוד ואילוף לפסיכופתים ל25-30 שנה. יש לברר בהזדמנות זאת אם יש להם עבר של התעללות בבעח, וכן של היטפלות לבנות.