טראמפ הודיע: זה העונש שיקבלו הפלסטינים - סרוגים

טראמפ הודיע: זה העונש שיקבלו הפלסטינים

משרד החוץ האמריקני הודיע על סגירת הנציגות של אש"ף בוושינגטון, בצעד נוסף נגד הרשות. ההחלטה באה על רקע הסירוב הפלסטיני לחזור למו"מ וההתנגדות לתכנית השלום האמריקנית

טראמפ הודיע: זה העונש שיקבלו הפלסטינים
  נציגות אש"ף בוושינגטון (צילום: שאטרסטוק)

ארה"ב בצעד נוסף נגד הרשות הפלסטינית: מחלקת המדינה האמריקנית הודיעה אמש (שני) על סגירת הנציגות של אש"ף בוושינגטון באופן מיידי. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, עובדי הנציגות התבקשו לעזוב את ארה"ב תוך 30 יום.

ההחלטה על סגירת הנציגות התקבלה בעקבות הסירוב של הרשות הפלסטינית לחזור למו"מ עם ישראל על הסכם שלום אפשרי. "אש"ף גינה את תכנית השלום האמריקנית, וזאת מבלי לראות אותה כלל" נאמר בהודעה, שהועברה על ידי היועץ האמריקני לביטחון לאומי, ג'ון בולטון. "ארה"ב ממשיכה להאמין במו"מ ישיר בין ישראל לפלסטינים, וזו הדרך היחידה להתקדם".

עוד נטען כי ההחלטה התקבלה ברקע מאמציהם החוזרים של הפלסטינים להביא לחקירה של ארה"ב וישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג. בהודעתו בולטון התחייב כי "ארה"ב תמיד תעמוד לצד ידידתה ובעלת בריתה- ישראל".

ברשות הפלסטינית גינו את ההחלטה של ארה"ב, כאשר חבר המועצה סעיב עריקאת אמר כי "ננקוט בצעדים הדרושים כדי להגן על זכויותיהם של אזרחינו החיים בארה"ב ולאפשר להם גישה לשירותים הקונסולריים שלהם". לטענתו, "הסלמה מסוכנת זו מראה כי ארה"ב מוכנה לפרק את המערכת הבינלאומית כדי להגן על פשעי ישראל ועל התקפותיה נגד האדמה הפלסטינית ונגד העם הפלסטיני ונגד השלום והביטחון בשאר חלקי האזור".

מנגד, בישראל בירכו על המהלך האמריקני. "ארה"ב קיבלה את ההחלטה הנכונה באשר לנציגות אש"ף בוושינגטון" אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו. "ישראל תומכת בפעולות האמריקניות שנועדו להבהיר לפלסטינים שהסירוב למו"מ והניסיונות לתקוף את ישראל בפורומים בינלאומיים לא יקדמו את השלום".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
ומה העונש שיקבלו ראשי המתנחלים הסרוגים?
יהודי מאמין בשלום | 11-09-2018 20:31
אנחנו יכולים לראטת ממה נפטרו זבולון המר, חנן פורת, אורי אליצור ואחרים, ולהבין מההעוש שיקבלו יורשיהם!
עוד היתנחלות
משה | 11-09-2018 21:27
עוד היתנחלות עדיף מ 3000 אלף אזרחים שנהרגו בתקופת רבין.
2
הפלאסטינים רק מגנים ואומרים לא לא ולא.
יפה יוסף | 11-09-2018 20:38
מה הצעתם? שום כלום לכן גם הם שום כלום.ארץ ישראל שייכת ליהודים מאז יעקב אבינו שהארץ הובטחה לו מבורא עולם בעצמו וכבודו .עד שהפלאסטינים לא יפנימו את זה הם לא יוכלו להתפתח ולהתקדם.אי אמונה בתורה זו כפירה באלוהים אמת שברא את העולם.
3
טרפ
שרה | 11-09-2018 22:46
כול הכבוד לטרפ יגיע הזמן שמישהו יעמיד את המוסלמים במקום על כול השקרים שלהם
4
טרול
מגיב 1: | 11-09-2018 23:08
'יהודי מאמין בשלום' - יפה, מלבד זה שאין כאן אף מילה אמת.
5
השלום
שמעון ליברטי | 12-09-2018 5:06
מתי תבינו שאין אים מי לדבר. שלום הם לא רוצים תבינו כבר הם רוצים את המדינה שלנו ואנחנו נעזוב אבל יש מי שמחליט וקובע מה יהיה רק השם יתברך ועכשיו יש לנו שליחים שיעשו לנו את ... שנה טובה ומוצלחת לכולם