גדעון סער: יש להגביל כהונת ראש ממשלה - סרוגים

גדעון סער: יש להגביל כהונת ראש ממשלה

רגע לפני שהוא חוזר לפוליטיקה, איש הליכוד והשר לשעבר גדעון סער חושף בראיון לתכנית אנשים (קשת 12) כמה שנים יש להגביל לדעתו את הקדנציה של ראש הממשלה. צפו

(צילום: קשת 12)

גדעון סער פותח חזית מול נתניהו? רגע לפני שהוא חוזר לפוליטיקה, איש הליכוד והשר לשעבר במהלך ראיון משפחתי ראשון עם אשתו גאולה אבן לתכנית "אנשים" (קשת 12) בחר לחשוף כמה שנים לדעתו יש להגביל את הקדנציה של ראשי הממשלה.

"אני באופן אישי תומך בהגבלה" אמר סער "במדינת ישראל בה הקדנציות הן לפעמים קצרות ולפעמים ארוכות, המגבלה צריכה להיות במקסימום של שנים.. אני חושב ש-8 שנים זו תקופה יפה". בתגובה לכך המראיין ניב גלבוע הגיב: "חזרת לרשימה השחורה עד שהצלחת לצאת ממנה, איך נתת לו 8 שנים?" והוסיף "אתה לא חושב שפתחת חזית עכשיו עם נתניהו?".

הריאיון המלא ישודר הערב ב17:15 ב"אנשים" בקשת 12

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הגבלת כהונה.
נוק | 05-09-2018 14:10
חייבים להגביל כהונות של ראש ממשלה וראשי עיר ונושאי משרות כמו מנהלי חברות ובעלי שליטה ל8 שנים. בשנים האחרונות המשך כהונתם יצרו מצבים של שררה ושחיתות .
ראש ממשלה
אאא | 05-09-2018 16:26
מה עם רבני ערים שם לא צריך להגביל? יש לנו ראש ממשלה מדהים מתפקד יותר טוב מקודמיו ומאחריו אז למה להפסיק לו את העשייה המבורכת במקום להעריך ולפרגן הגיע הזמן לשנות שיח על ראש ממשלה דגול כמו של ארץ ישראל. יש לראש ממשלתנו כמה דברים שצריך לשפר אבל לאחרונה רואים שהוא משנה את גישתו להתנחלויות והלואי שזו תהיה התשובה
2
סער
אי | 24-02-2019 20:22
שיזהרו מאוד בפריימריז בעד 4 שנים. שיזהרו במי שיבחרו במקום הראשון כי רבים רבים לא יבחרו ליכוד בראשות גדעון סער והאבן