הקרב נפתח:אלה המועמדים להחליף את אלשיך - סרוגים

הקרב נפתח:אלה המועמדים להחליף את אלשיך

אחרי שככל הנראה החליט שלא להאריך את כהונתו של המפכ"ל רוני אלשיך, השר ארדן, צפוי להגיש בקרוב שלושה שמות של המועמדים להחליפו. על הפרק דם מועמד רביעי

הקרב נפתח:אלה המועמדים להחליף את אלשיך
  (צילום: פלאש90)

אחרי שככל הנראה החליט שלא להאריך את כהונתו של המפכ"ל רוני אלשיך, שיסיים את תפקידו בסוף השנה הנוכחית, השר לבטחון פנים, גלעד ארדן, צפוי להגיש בקרוב שלושה שמות של המועמדים להחליפו לוועדת גולדברג למינוי בכירים.

על פי הדיווח הבוקר (רביעי) בעיתון 'ידיעות אחרונות', בארסנל המועמדים של ארדן נמצאים שלושה אנשים: ניצב בדימוס משה (צ’יקו) אדרי, ניצב דוד ביתן וניצב יורם הלוי.

עם זאת ארדן לא פוסל הגשת מועמד רביעי כאשר השם שעלה בסביבתו בימים האחרונים הוא זה של מפקד מחוז דרום, ניצב מוטי כהן.

על פי גורמים במשרד לבטחון פנים, הכמות הגדולה יחסית של המועמדים לתפקיד היא לקח שלמד ארדן ממועמדותו של גל הירש שאחרי שנפסלה מינוי המפכ"ל נקלע למבוי סתום. לדברי גורם במשרד לבטחון פנים: "במועמד אחד יותר קל לפגוע וללכלך. אם יהיו שלושה שיעברו את ועדת גולדברג זה יהיה קשה הרבה יותר".

אתמול השתתף המפכ"ל בכנס באוניברסיטת בר אילן ואמר כי יש לקבוע את זהות מחליפו בהקדם האפשרי: "לא בריא שהמשטרה לא יודעת מי יהיה המפכ"ל הבא". אתמול התארח אלשיך בוועידת המשפיעים של החדשות, והתייחס בדבריו גם לאפשרות שכהונתו תוארך.

"זה לא סוד שלא ביקשתי להיות מפכ"ל", אמר. "חודשים ארוכים לחצו עליי לקבל את התפקיד. נשלחתי ואני עושה את השליחות כמיטב יכולתי עם כל מה שאני יודע לעשות עם מוטיבציה עצומה. אם לא ישלחו אותי, אז עשיתי את שליחותי. אני מתעקש לא להיות פרשן, בוודאי כל עוד אני בתפקיד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
סוכ''ס תפילות המתנחלים עזרו ואלשיך יבועט לעד
עם ישראל חי | 05-09-2018 12:24
מזמור לתודה
2
אלשיך הוא המפכ"ל הכי טוב בעשרות השנים האחרונו
החסיד | 05-09-2018 15:45
ת. איש ישר, שפשוט לא מכיר מספיק או לא אכפת לו מספיק מהעסקנות והפוליטיקה הקטנה, והפוליטליקורקט.