באיחוד לאומי השיקו תכנית חברתית; אריאל: "בסיס למשא ומתן קואליציוני"

באיחוד לאומי השיקו תכנית חברתית; אריאל: "בסיס למשא ומתן קואליציוני"

במפלגת איחוד הלאומי משיקים לראשונה תכנית חברתית. השר אריאל: "היא בסיס למשא ומתן קואליציוני עתידי של המפלגה". ח"כ סמוטריץ: "נותן מענה לכל הסוגיות שמטרידות את החברה הישראלית"

אריאל: "התכנית החברתית בסיס למשא ומתן קואליציוני"
  (צילום: שחרית אמסלם)

לאחר התוכנית המדינית והתוכנית בנושא דת ומדינה אותה הציגו במפלגה בשנה האחרונה, השיקו היום (שני) באיחוד הלאומי לראשונה תכנית חברתית. אריאל: "אנו רואים בתוכנית כבסיס למשא ומתן קואליציוני עתידי של מפלגת האיחוד הלאומי". ח"כ בצלאל סמוטריץ:"זהו מצע חברתי שונה מהותית ממה שמפלגות אחרות הציגו עד היום"

התכנית שהוצגה מול מאות פעילים ואישי ציבור, יזם וחיבר מזכ"ל המפלגה אופיר סופר יחד עם איש המקצוע ד"ר אמציה סאמקאי. והיא עוסקת בין היתר בהקלה ביוקר המחיה, בסיוע לעסקים קטנים ובינוניים, בקידום צעירים, במדיניות רווחה הגיונית ומתאימה יותר , טיפול שורשי בעוני, סיוע לאנשים עם מוגבלויות ועידוד יציאה לעבודה של אוכלוסיית הנכים, נכי צה"ל לוחמים, סיוע לאזרחים ותיקים ויישוב חבלי ארץ מרוחקים בגליל ובנגב.

לטענת המפלגה, "בזמן שהשמאל מנופף ללא הרף בעניין החברתי, מבקשים להדגיש בצד הימני של המפה שהנושא החברתי לא שייך לצד אחד של המפה הפוליטית, אלא לכלל המגזרים. באיחוד הלאומי הגיעו למסקנה שהגיעה העת להילחם לא רק על כל ישוב ביהודה ושומרון או על ענייני דת ומדינה בלבד אלא לעסוק בנוסף גם במדינה עצמה, בחברה היהודית שלנו, באנשים, בלוחמים, במילואימניקים, בתושבי הפריפריה, בנכים ועוד.

בסיס למשא ומתן קואליציוני

יו"ר האיחוד הלאומי ושר החקלאות אורי אריאל אמר: "אנו באיחוד הלאומי מבקשים לעמוד מול האתגרים של עם החי בארצו. באיחוד הלאומי יש לנו רצון לייסד חברה ערכית וסולדרית על ידי קידום הפריפריה, הפחתת יוקר המחייה, חיזוק משפחות צעירות וצעירים בכלל ואת האוכלוסיות המוחלשות בחברה הישראלית. כל זאת, תוך התחשבות בהיבט של התיישבות חלוצית וציונית שמהווה חגורת ביטחון חברתי ולאומי למדינת ישראל. התוכנית אותה אנו מציגים היום, היא הלכה למעשה להעלאת איכות החיים בישראל והיא בת קיימא".

לבסוף הדגיש: "אנו רואים בתוכנית כבסיס למשא ומתן קואליציוני עתידי של מפלגת האיחוד הלאומי ואנו רואים בתכנית זו את הבסיס לעלייה באיכות החיים של אזרחי מדינת ישראל כולם".

סדר יום ברור ומקיף שנותן מענה לכל הסוגיות

כשלדברי סמוטריץ', "זהו מצע חברתי שונה מהותית ממה שמפלגות אחרות הציגו עד היום. לא קפיטליסטי ולא סוציאליסטי ובעיקר לא פופוליסטי. מצע שבבסיסו אידיאולוגיה שמושתת על אמונה גדולה בבני אדם ובקהילה, מצע שמאמין בחינוך לחיים נכונים כחלק מתפיסה כלכלית, תוכנית שמעניקה לכוחות השוק חופש רחב כדי להוביל לשיפור איכות החיים ולהורדת יוקר מחיה. מצע שכולו חשיבה מחוץ לקופסא, עם הפנים לפריפריה, לצעירים ולתקווה גדולה להפוך את מדינת ישראל למקום עוד יותר טוב לחיות בו".

עוד אמר: "היום מפלגת האיחוד הלאומי הופכת למפלגה עם סדר יום ברור ומקיף שנותן מענה לכל הסוגיות שמטרידות את החברה הישראלית ויכול להביל את מדינת ישראל מול האתגרים הרבים הניצבים בפניה. עם חזון הנצח של עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
תכנית חברתית של האיחוד הלאומי
דבורה-ר | 04-09-2018 11:36
הלואי שתצליחו.
2
אורי אריאל גבוה או שסמוטריץ' גמד?
ג | 04-09-2018 14:58
?