חזרה לשגרה: לאחר כמעט 24 שעות של שיבושים שמנעו מהלקוחות להוציא או לקבל שיחות, חברת פלאפון מסרה הבוקר (שני) כי במהלך הלילה הושלמו העבודות לטיפול במנויים שחוו אתמול תקלות ברשת הסלולרית.
עם זאת, בחברה הוסיפו כי הרשת עדיין לא חזרה לשגרה מלאה, כאשר החברה עדיין מנטרת את הרשת ומטפלת במקרים נקודתיים של חוסר זמינות. במקביל, מספר לקוחות עדיין דיווחו על תקלות במכשירם, ונותרו מנותקים.
"לאחר מספר שעות של עבודה מאומצת מעדכנים בחברה כי איתרו את מקור התקלה וכי ישנו שיפור ניכר בזמינות המנויים ברשת" נמסר אמש מפלאפון. "לאורך היום ובמהלך הלילה עבדו צוותים מתוגברים כדי להביא את התקלה לידי פתרון". בחברה הוסיפו וביקשו מהלקוחות שחוו בעיות בקליטה לכבות ולהדליק מחדש את הטלפון הסלולרי שלהם- דבר שיכול לזרז את החזרת השירות למנוי.
מנכ"ל פלאפון, רן גוראון, התנצל על התקלה הממושכת והבטיח כי החברה תפצה את הלקוחות שנפגעו. "ברצוננו להתנצל בפני לקוחותינו על אי הנוחות שנגרמה להם במהלך היום. ברור לנו כי אירוע מסוג זה מחייב פיצוי, עליו נודיע בהמשך" אמר. "כרגע אנחנו ממוקדים בהסדרת השירות וחזרה לשגרה. במהלך כל היום עבדו צוותים מתוגברים כדי להביא לסיום מהיר כלל הניתן של התקלה. אנו נמשיך לעדכן בסטטוס הטיפול, כפי שעשינו לאורך כל היום".
כזכור, אמש דווח על תקלה ארצית ברשת פלאפון, כאשר במשך שעות ארוכות לקוחות החברה לא היו מסוגלים להוציא או לקבל שיחות ברשת הסלולר, וכן לא יכלו לגלוש באינטרנט הסלולרי. התקלה הובילה לתלונות רבות בקרב המשתמשים, שחלקם משתמשים בטלפון הסלולרי לצורך עבודתם. "אי אפשר לנהל את יום העבודה בלי הדבר הבסיסי לעבודה כמו שלנו" אמר אחד הלקוחות. "הטלפון מושבת ואי אפשר לקדם עניינים חשובים. גם אינטרנט בטלפון עובד רק ב-Wi-Fi, זאת אומרת שאי אפשר להתנייד לשום מקום וצריך להיות בקרבת האינטרנט אלחוטי".
זו הפעם השנייה שבה דווח על תקלה ברשת בשבוע האחרון, אך הפעם מדובר בתקלה ארוכה בהרבה מהפעם הקודמת. מקרה דומה התרחש ביום חמישי האחרון, כאשר על פי החברה התקלה נבעה מ"שדרוג במערכת החברה"- והיא תוקנה לאחר כשעה.
מה דעתך בנושא?
0 תגובות
0 דיונים