אדלשטיין פתח שנה: "לא ידעתי שקיימת האות א׳" - סרוגים

אדלשטיין פתח שנה: "לא ידעתי שקיימת האות א׳"

יו״ר הכנסת פתח את שנת הלימודים בקריית ארבע וסיפר לתלמידים על חייו ברוסיה: "לא ידעתי שקיימת האות א׳, ואתם מוקפים במחנכים מצוינים בארץ ישראל", אמר בהתרגשות. משם ימשיך למועצה האזורית הר חברון

אדלשטיין פתח שנה: "לא ידעתי שקיימת האות א׳"

יו״ר הכנסת, יולי (יואל) אדלשטיין פתח הבוקר (ראשון) את שנת הלימודים במועצה האזורית קריית ארבע וסיפר לתלמידים על חייו ברוסיה: "לא ידעתי שקיימת האות א׳, ואתם מוקפים במחנכים מצוינים בארץ ישראל", אמר בהתרגשות. משם ימשיך למועצה האזורית הר חברון.

הוא ביקר בגני הילדים במועצה יחד עם ראש המועצה מלאכי לוינגר, שוחח עם תלמידי הישיבה התיכונית והשתתף בטקס קבלת תלמידי כתה א בבית הספר ״אלוני ממרא״.

יו״ר הכנסת אמר לתלמידים: ״יש לכם זכות גדולה לגדול וללמוד כאן בעיר האבות. כשאני הייתי בגילכם, לא ידעתי שקיימת האות א׳, והנה אתם מוקפים במחנכים מצוינים בארץ ישראל וזוכים ללמוד כאן קרוא וכתוב בעברית! אני מאחל לכולכם שנת לימודים מוצלחת!״

ראש הממשלה, נשיא המדינה ושר החינוך פתחו כולם את שנת הלימודים בבתי ספר סרוגים: נתניהו השתתף בטקס פתיחת שנה בבית הספר הממלכתי דתי ביד בנימין, ריבלין בממ"ד בעיר נתיבות, ובנט ליווה את בנו הקטן דוד לכיתה א׳ לממ"ד בעירו רעננה, ולאחריו המשיך לביקור מרגש בגן החלומות של עמותת ׳גדולים מהחיים׳ – המרכז החינוכי שיקומי הראשון והיחיד בישראל לילדים חולים המחלימים ממחלת הסרטן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו