"המנורה אדומה ואין לי בלמים": האזינו לשיחת חירום של נהג למשטרה

"המנורה אדומה ואין לי בלמים": האזינו לשיחת חירום של נהג למשטרה

"נדלקה לי ברכב המנורה של המנוע ואין לי בלמים", כך התחילה שיחת חירום של אזרח במצוקה שנהג ברכבו הפרטי בירושלים ופנה למוקד 100 של המשטרה. לאחר הנחיות מדויקות, הרכב נעצר בשלום.

"אין לי בלמים": האזינו לשיחת חירום של נהג למשטרה
  (צילום: Abir Sultan/Flash 90)

"נדלקה לי ברכב המנורה של המנוע ואין לי בלמים", כך התחילה שיחת חירום של אזרח במצוקה שנהג ברכבו הפרטי בירושלים לכיוון גבעת זאב ופנה למוקד 100 של המשטרה. לאחר זמן קצר וסיוע השוטרים הרכב נעצר בשלום.

בלילה שבין שבת ליום א', התקבלה השיחה, לפיה התרחשה תקלה ברכבו של הנהג ובלמי הרכב אינם פועלים. השוטרת במוקד מיד העבירה לנהג הנחיות ראשוניות כיצד לנהוג במקרה זה, שכללו הדלקת אורות המצוקה, צפירה לרכבים נוספים על מנת להזהירם ובדיקה שאין כל חפץ היכול להימצא מתחת לדוושת הבלם ולהפריע לתפקודה.

במקביל הזעיקה את ניידות משטרה הנמצאות באזור על מנת שיגיעו אל נהג הרכב שנמצא בנסיעה וינסו לסייע לו בבלימת הרכב.

עוד צרפה השוטרת לשיחה בוחן תנועה של המשטרה המתמחה ברכבים, שהנחה את הנהג כיצד לפעול על מנת להבין את מקור הבעיה, להאט את הרכב ולבסוף להביא לעצירתו המוחלטת בשלום יחד עם שוטרים שליוו אותו בניידת בשלבי העצירה.

"לשמחתנו גם המקרה הזה יחד עם רבים נוספים, הסתיים בשלום והצלחנו לסייע לאזרח נוסף שהיה במצוקה ברורה ומידית שיכלה גם להסתיים אחרת. זה התפקיד שלנו כמוקד 100 של המשטרה, לתת מענה מהיר, מקצועי ויעיל לכל שיחת מצוקה למען כלל האזרחים". ציינו השוטרים.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מוקד משטרה אתם 100
טל | 29-08-2018 16:00
כל הכבוד
2
לא צריך לחכות למצבים כאלה,
לא להגיע למצבים האלה | 29-08-2018 16:31
1)ברגע שהברקסים יורדים יותר מדי נמוך ממה שרגילים(מרגישים שהברך מתיישרת קצת יותר בזמן לחיצה על הברקס)כבר להיכנס למוסך לבדוק רפידות וברקסים. לא לחכות שהם ייגמרו לגמרי. מספיק שפעם אחת הברקסים יורדים נמוך מדי זה כבר איתות חירום מיידי לעזוב הכל וליסוע לאט למוסך! 2)בירידות ארוכות מהרים להשתדל לבלום באמצעות הורדת הילוך(ובאוטומט מ-D ל-2)ולא לסמוך רק על הברקס כי זה שוחק את הברקסים ומקצר את חייהם. תמיד אני שואל את עצמי איך הנהגים האלה הצליחו להגיע למצבי חירום אלו מעבר להזנחה של אי הליכה לטסט פעם בשנה?
3
פרסום המקור לתקלה
בן | 29-08-2018 21:20
בבקשה פרסמו את מקור התקלה כדי שנהגים ומכונאים ידעו לבדוק ולהימנע ממצב דומה בעתיד. תודה
4
אכן כאלו כתבות אמורות להיות חובה לכל נהג. מה
חגי | 24-11-2018 20:05
כתבות והקלטות אשר צריכות להיות מבוימות ללימוד נהגים באשר הם כחובה פעם בשנה 5 כתבות לפחות. הכל לשם מניעת תאונות. כל הכבוד לפרסומים מעיןן אלו חזק ותודה...