הדסה מציגה: שלוש שנות לימודי מדעים- ביום אחד - סרוגים

הדסה מציגה: שלוש שנות לימודי מדעים- ביום אחד

האם ניתן לשבט עובר אדם? שאלה זו עמדה במרכז יום מיוחד שהתקיים במכללה האקדמית הדסה, שנתן לכל הנרשמים החדשים בתחומי המדעים לשנת הלימודים הקרובה טעימה קצרה ביום אחד מהצפוי להם ב-3 השנים הקרובות באקדמיה

author-image
הדסה מציגה: שלוש שנות לימודי מדעים- ביום אחד
  משתתפי יום ההכנה (צילום: דוברות הדסה)

שנת הלימודים הקרובה תיפתח באמצע חודש אוקטובר, ורבים מהמועמדים ללימודים כבר נרשמו ובחרו את תחום לימודיהם. נרשמים רבים לתחומי המדעים השונים בכלל, ואלו הנלמדים במכללה האקדמית הדסה ירושלים (ביוטכנולוגיה, מדעי המעבדה הרפואית ומדעי איכות הסביבה) בפרט, לא תמיד יודעים כיצד ייראו השנים הקרובות באקדמיה.

מרכז המידע, הייעוץ והשימור במכללה קיים השבוע יום ייחודי, בו השתתפו כ-100 נרשמים ללימודי המדעים השונים במכללה לשנת הלימודים הקרובה. ביום הזה הסגל האקדמי חשף בפניהם ביום אחד כיצד ייראו החיים האקדמיים והמקצועיים שלהם בשלוש השנים הקרובות.

במסגרת יום ההיכרות התקיים סיור במעבדות החדשות של המכללה, וכן התבצע ניסוי עם הסטודנטים בתחום המיקרוביולוגיה. מעבר לזה, הסטודנטים לעתיד שמעו הרצאות מעניינות בתחומי המדע השונים. ד"ר רמי פדהצור מהחוג למדעי איכות הסביבה הרצה אודות העולם המופלא של החיידקים, ד"ר סיגל מצא פורגס מהחוג לביוטכנולוגיה דיברה על נפלאות תורת החיסון, ופרופ' עודד כאנר, ראש החוג למדעי המעבדה הרפואית, ניסה לענות על השאלה: האם ניתן לשבט עובר אדם?

פרופ' ברטולד פרידלנדר, נשיא המכללה האקדמית הדסה הסביר כי המטרה של יום זה היא "לדמות את חווית הלימודים של הסטודנטים החדשים בשלוש השנים הקרובות. חלקם הגדול יודע ומכיר במידה מסוימת את תחומי המדעים, אך אינו יודע לחלוטין למה לצפות והימים הללו שמתקיימים במכללה, גם בחוגי לימוד נוספים, עוזרים לנרשמים לעשות את ההכנה לקראת הלימודים שמתחילים מיד לאחר החגים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו