צפו: זילות שואה חולנית בשירות השמאל הקיצוני - סרוגים

צפו: זילות שואה חולנית בשירות השמאל הקיצוני

הזדעזעתם מהטלאי הצהוב בהפגנות של החרדים? חכו שתראו את הסרטון הבא. האנרכיסט מאיר מנדלסון העלה לדף הפייסבוק שלו נאום של גבלס בו הוא מבקש מההמונים להרים יד עבור "מלך העולם ביבי אשר יביא רווחה ושגשוג ויהרוג את הערבים" בהמשך צועק ההמון "הייל ביבי" וביבי איבר אאלס".

author-image
צפו: זילות שואה חולנית בשירות השמאל הקיצוני

לפני שבועיים רעשה הארץ בגלל קומץ של חרדים שענדו טלאי צהוב במהלך הפגנה במאה שערים.

בהמשך נעצרו מספר כתבים חרדיים, לאחר שנחשדו בהפצת תמונתו של מפקד מחוז ירושלים במשטרה ניצב ניסו שחם, כשהוא לבוש במדי SS, זאת על רקע היד הקשה שניהל נגד הפגנות העדה החרדית בבירה.

הערב, אנו חושפים כאן לראשונה, סרטון תועבה, שנעשה על ידי איש השמאל הקיצוני, מאיר מנדלסון, המכוון נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בסרט, הלקוח מתוך סרט תעמולה נאצי, נראה שר התעמולה הגרמני, יוזף גבלס, נואם בפני קהל המונים גרמני, כשהוא משלהב אותם.

מנדלסון, הוסיף כתוביות לסרטון בהם נראה גבלס אומר: "אתם רוצים מלך חדש, מלך אשר יביא לכם רווחה, יוריד את המסים ויהרוג את הערבים".

"הרימו ידכם עבור ביבי נתניהו, מלך העולם לעולם ועד".

בתגובה מתחיל הקהל לצעוק, על פי הכתוביות: "הייל ביבי" ושר "ביבי איבר אאלס, את שכם וחברון נאכלס" על רקע ההמנון הגרמני דוטשלנד איבר אאלס (גרמניה מעל הכל).

יוצר הסרטון, מאיר מדנלסון, הוסיף בדף הפייסבוק שלו: "אני עומד מאחורי הקליפ, קחו חומר למחשבה".

תגובות

ח"כ אורי אריאל מהאיחוד הלאומי אמר כי "הסרטון הזה הוא חציית קווים אדומים. ההשוואה של ראש הממשלה, לצורר הגרמני הינה נוראית והדבר רק מוכיח את נחיצות החוק אותו יזמתי לאיסור שימוש בסמלים וכינויים נאציים."

"אני מצפה מהמשטרה והיועץ המשפטי לממשלה לגלות ולחקור את יוצרי הסרטון ולהעמידם לדין בגין הסתה." אמר אריאל.

חברו לסיעה, ח"כ מיכאל בן ארי, אמר: "אם היה מדובר באנשי ימין, כבר מזמן הייתה התנפלות תקשורתית ומעצרים המוניים. אבל לשמאל המטורף אין דין ואין דיין".

יו"ר ועדת העליה, הקליטה והתפוצות, ח"כ דני דנון: "השימוש הזול והציני בשואה של העם היהודי, מבהיר מיהם הגורמים שעומדים מאחורי הסרטון המביש הזה- שמאל קיצוני שנמצא בשולי החברה הישראלית ומתוסכל מהישגיה הרבים של מדינת ישראל בהובלת הליכוד."

"היום הבינלאומי למאבק באנטישמיות יחול ביום ו' ה-27.1, ועל רקע הפעולות השונות שישראל עושה בעולם בכדי להשאיר את זיכרון השואה, כחלק מתעודת הזהות של המין האנושי, עלינו להבהיר לאותם גורמים- לפעולותכם אין מקום בשיח הציבורי של מדינת ישראל"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 12 דיונים מיין לפי
1
סרטון דוחה
מיתר השמאלנית | 18-01-2012 22:39
2
קריאת,הייל ביבי
סעדיה מעטוף | 18-01-2012 22:59
אני בוש ונכלם,חש שאט נפש,אין מילים בפי לאיזו רמת שפלות אפשר לרדת..הממשלה וחברי הכנסת צריכים לכנס ישבה דחופה בנושא,ולבלום בכל דרך אפשרית תופעות מהסוג הזה..כי בנפשנו הדבר..בל נשכח שבשעת מבחן אמת,אם ח"ו תפרוץ מלחמה נצטרך להלחם יחד מול האויב ולהגן האחד על השני..לאור הסתות מעין אילו אני חרד מאד,כי בכך אנו מאבדים את החוסן הלאומי שלנו..ויפה שעה אחת קודם...
3
תפסיקו
ידידיה | 19-01-2012 1:26
טוב שישנם חרדים שבזכותם אפשר ליישם הרבה חוקים, כמו הטרדה מינית, איסור שימוש בסמלי נאציזם, ועוד שאר ירקות. מה שנוגע לשמאל להם הכל מותר ולגיטימי. אל תאכלו את הלב כי ככלות הכל אנו עדין בגלות אדום וערב רב מן השמאל. אז תעברו לכתבה הבאה אין הרבה מה לעשות בנדון.
4
כל הכבוד ליוצר
שמאלני | 19-01-2012 12:59
חופש הבטוי הוא נר לרגלה של הדמוקרטיה, הפסיקו לקשקש, כל הכבוד ליוצר
5
זאת האמת (לצערי)
מנדלסון | 19-01-2012 13:39
את כל משפחתי איבדתי בשואה, המצב בארץ מקביל לגרמניה 1933,לא רוצה יותר גזענות, מטורפים רדו מהעץ!!
מנדלסון: אתה כנראה חסר בושה - לא זו
אוראור | 11-11-2018 20:15
בלבד שאתה מודה שהשווית בסרטון הזה את ביבי להיטלר - אתה עוד מתרץ את זה ומצטדק? תאמין לי: לו בני משפחתך המנוחים היו יכולים לרדת אליך - היו יורדים אליך עם פטיש 5 קילו - הבנת? ליצן חצוף!
6
מגנה בכל תוקף!
שמאלני מאוד | 19-01-2012 15:50
זאת לא האמת! יש לי ביקורת רבה על נתניהו ועל הקואליציה שלו ואני מתעב חלק מהתהליכים שעוברים על החברה הישראלית, כאן זה לא המקום לפרט. אבל יש גבול! באיזו זכות מישהו עושה כזה סרטון?? זהו ביזוי השואה וזילוי הסבל והעינוי שנגרם לקורבנותיה. אין מקבילה בעולם לזוועה שחוללו הנאצים. לא "הדרת" החרדים ולא הדרת הנשים, ולא פינוי מתנחלים ולא הכיבוש. כלום. השוואות מהסוג הזה מלמדות על דבר אחד בלבד: בורות ואי ידיעת הסטוריה. דברים מהסוג הזה לא מייצגים את השמאל אלא מייצגים את פירות מחשבותיו של אדם אחד כועס מאוד ואולי גם טיפש. במקום לריב ביננו מי יותר גרוע, מי משתמש יותר בשואה ככלי "הסברתי", אני מציע שכולנו, ימין ושמאל, נפסיק עם זה אחת ולתמיד. ושכל אחד יתחיל מעצמו
7
תגובה מספר 4
שמאלני | 19-01-2012 16:22
מי שכתב את תגובה 4 - ניכור כי הוא לא מבין את הערכים והעקרונות העומדים מאחורי פרקטיקות כמו חופש הביטוי ודמוקרטיה. לכן, ראה לנכון לכתוב תגובת קש כדי להשחיר את השמאל. עליבות
8
לפעמים צריך לזעזע כדי שיבינו את האמת.
שרון | 20-01-2012 14:33
אבל הכל פועל לטובתם. גם את התגובה הזאת (אם תראו בכלל) תראו כלגיטמציה לדרך הנלוזה שאליה הולכת ישראל.
9
ארץ אוכלת יושביה
| 22-01-2012 18:17
עד מתי תמשיכו להישתומם מבלי לעשות דבר ולעצור זוועות נוראות אילה בין יושבי ארץ זו די למתריסים די לאויבים בתוכינו, השעה היא לאחד את העם הנותר ,מנהיגינו נתניהו אל לנו לתת למתריסים בינינו לדבר סרה על ראש ממשלתינו אין מדינה שתתן זאת לקרוא,אין להם ענין לארח בעם, יש להם ענין לגרם להרס, אחדו כוחות ועיצרו תופעה זו לפני שלא תהה עוד אפשרות לצאת מזה בשלום.4
10
חברה,תרגעו,השמאל הקיצונ רק שורף את עצמו,תנו להם שימשיכו
הם פוגעים בכל מחנה | 28-01-2012 22:30
השמאל. זה תהליך מצוין וחשוב מאד שיגרום להקאת השמאל מהמדינה כי זה חושף את העובדה שהשאיפה הפנימית של השמאלניות, למרות שרבים מהשמאלנים לא מודעים לזה, היא כלייה עצמית, והשמאל הקיצני מראה על זה. אמנם זה קשה לכולנו, אבל בכל זאת צריך להשאר בשקט ולתת לשמאל הקיצוני להמשיך בקיצוניותו, וכמה שיותר יותר טוב.
11
מה לעשות - יש אנשים שלעולם לא יזכרו לקחת
אוראור | 11-11-2018 20:09
את הכדורים שלהם - וגם אם ייקחו - זה כבר ממש לא יעזור להם - והמבין יבין!
12
אם הייתי רוצה לקלל את האויבת שלי -הייתי מאחלת
אוראור | 30-06-2019 11:16
לה את הקללה הכי נוראה בעולם: הלוואי שתהיי שמאלנית - כי באמת אין קללה יותר גדולה מזו - והמבין יבין!